Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość stopiecsted

reklamacja agata

Polecane posty

Gość stopiecsted

Po rozpakowaniu stołu okazało się, że blat ma pęknięcie. Ekipa, która go przywiozła zapisała to w protokole odbioru. Złożyłam stół, bo chciałam zobaczyć czy będzie widać pęknięcie. Dalej widać. Złożyłam reklamację. Czy mogą jej nie przyjąć jak zobaczą, że stół jest złożony? Czy mogę oddać blat dopiero jak dostanę nowy? Macie jakieś doświadczenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tojajajaja
Up

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
czyli, że nie będzie problemu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×