Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Plus mi okradł trzeci raz konto

Polecane posty

Gość gość

czy to normalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość Piotr
Co Ty dziewico? Zamiast Plusa jest teraz Biedronka kotku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
czy jestem jedyny poszkodowany? czy więcej osób, które nie piszą, bo wlasnie plus im wyczyścił konto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mnie kiedyś pobrali 40 zł z konta ot tak. Poszłam do biura obslugi i mi zwrócili. Nie pamiętam, o co chodziło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
mi reklamacji nie uznali, razem należy mi się odszkodowanie około 70zł, chociaż pamiętam że kiedyś też mi ze 2 razy pieniądze z konta znikly). Łączna kwota na jaką mnie PLUS okradl to być może ze 300zł. W punkcie obsługi PLUS wyglądalo to tak: kazano mi zadzwonić na infolinie, w której pracuje zawsze dobry cwaniak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja raz se kupilam plusha bo mial miec tabszy net za granica, boze jaki to badziew tez mi golocilo niewiadomo za co

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jutro jade wyjasnic sprawę, może znowu mnie wykiwaja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Czy kiedykolwiek w jakimś serwisie itp dałeś telefon z kartą? Mój kumpel gdy ktoś mu tak zostawi kartę kopiuje i konto czyści, czasem nawet miesiącami co jakiś czas. Miałeś problemy z ginącym zasięgiem itp? Tylko jedna na raz z tym sam nr może być w sieci zalogowana. Mój kumpel sprawdza który akórat nie jest i loguje się na nim, korzysta i wylogowuje. W czasie gdy z kopi jest zalogowany orginał właściciela jest przez sieć odrzucany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Byłem wczoraj w punkcie obslugi. Może to nie wykiwanie, ale perfidnie powiedział mi z infolinii że wszystko jest w porządku i nawet dowiedziałem sie że "Mam nie oddane Plusowi 1000zł" Rzecz działą sie w punkcie obsługi Plus. Ci z obsługi Plus-a oczywiście nie mają nic do poradzenia. Nie spytalem oczywiście o co chodzi z 1000zł, bo to było szukujące. Spytałem "Jak pan wyjaśni, to że obsluga punktu Plus ustawiła mi najnowszą taryfe wzamian za 35zł, po ktrej dostałem 10GB internetu i pieniądze jednocześnie do wykoryzstywania na połączenia komórkowe i następnego dnia znikły mi pieniądze i możliwość korzystania z internetu?" - odpowiedział, "Ile panu mam powtarzać..." - niewiem dokladnie co dalej, trzasnąłem sluchawką, wyłożylem reklamacje, wysłałem następnego dnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Reklamacja wysłana listem priorytetowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jaką masz ofertę tam? abonament? ja zrezygnowalam z abonamentów bo to jest uwiązanie się na conajmniej rok. przeniosłam się na kartę do mobile vikings i jest o niebo lepiej. Pomyśl o tym zeby sie tez przeniesc, nie wiem jak inne ale jak mieszkasz w w miescie to mobile viking polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×