Gość Marcin Krych Napisano Kwiecień 4, 2018 Polityka zwrotów w Massimo D , jest fatalna !!! , rece opadają kto jest za to odpowiedzialny !! Jakiś czas temu kupiła mi żona koszule w massimo D, okazała sie z błędem , gdy pojechałem do sklepu ją wymienić na koszule bez wad , okazało sie że inne rowniez są z błędami i mogę zamowić taką samą koszule przez internet z dostawą do sklepu ( ok tak tez zrobiłem ) , gdy pojechałem po odbiór koszuli do sklepu po rozpakowaniu okazało sie że rownież jest z błędem , gdy chciałem ją zwrócić , okazało sie że nie dostalem na meila e- paragonu!! ,,, pani z obsługi powiedziała ze zadzwoni do centrali firmy i poprosi o przesłanie na mój @ , po chwili okazało sie że pracują do 17 ,oo :(, odczekałem dwa dni i ponownie pojechałem do sklepu , przedstawiłem całą sytuację pani w sklepie , zadzwoniła do centarli z prośbą o przesłanie na moj mail paragonu , czekalismy 20 minut , i nic , na moją prosbę pani obsługi zadzowniła i ponownie poprosiła o e- paragon , OK paragon przeszedł ale pani nie mogła go z czytać , swoim skanerem z mojego telefonu !!!!!!!, po następnych 15 minutach udało sie i zakonczyliśmy temat , powiedziałem pani z obsługi że polityka zwrotów i cała procedura z tym zwiazana jest fatalna , ona na to że firma próbuję byc pro- ekologiczna , gdzie tu ekologia jak ja musiałem 3 razy jechać do sklepu i spedzić tam łaćznie około 1,5 godziny , ,chcialbym dodać ze zakup miał miejsce w Posnani w Poznaniu ,, porażka Massimo Dutti , jak fjne macie wyroby tak , polityke sprzedaży zwrotów na samym dnie !!!!!!!!!!!!1 bez wyrazów szacunku Marcin Krych Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach