Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Już nie mogę 222

Zdradziłam...

Polecane posty

Gość Już nie mogę 222

Jestem teraz w Holandii, pracuję tu od pół roku, a mój narzeczony został w Polsce. Od początku jak tu przyjechałam zainteresował się mną kolega, z całego zespołu jestem jedyną Polką i wyczuł, że byłam zagubiona i potrzebowałam wsparcia. Najpierw tylko pomagał mi się odnaleźć, dogadać, uczył mnie języka, potem zaczęliśmy chodzić razem na przerwy, jedliśmy wspólnie, ale traktowałam go tylko jak dobrego kolegę i nic więcej, powiedziałam mu, że jestem w związku. W sobotę poszliśmy do baru (z kilkoma osobami) i wspólnie piliśmy, tańczyliśmy. Po kilku godzinach inni zaczynali się wykruszać, aż zostaliśmy sami. Byliśmy mocno podpici, aż on zaproponował, że mnie odprowadzi do mieszkania, które wynajmuję. Już chyba wiecie co było dalej, wylądowaliśmy w łóżku :/ Rano obudziłam się ze strasznym moralniakiem, jemu też było głupio. Potem w pracy go unikałam, aż wczoraj on poprosił mnie o rozmowę. Powiedział, że od początku czuł do mnie coś więcej niż zwykłą sympatię, przeprosił za to co się stało w sobotę, twierdzi, że tego nie planował. Obiecał też, że będzie dyskretny. Czuję się naprawdę podle, nie wiem czy mówić o tym narzeczonemu :( Ciągle płaczę, z narzeczonym zwykle rozmawialiśmy przez skype, ale ostatnimi dniami nie chcę żeby mnie widział. Boję się, że domyśli się, że zrobiłam coś złego. Co robić?

Gość gość
Narzeczonemu nic nie mow, wytrzymaj.

Gość gość
A dasz radę żyć w kłamstwie i na tym kłamstwie budować związek?

Gość gość