Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość KarolH

Gdzie badania okresowe blisko Mosiny?

Polecane posty

Gość KarolH

Jestem zawodowym kierowcą, potrzebuję okresowe badania lekarskie . W kwietniu 2013 roku miałem kompleksowo badania badanie krwi, okulista, laryngolog, neurolog. Teraz potrzebuję szybko wykonać bo zmieniłem pracę i miejsce zamieszkania i nie mam rozeznania kto i gdzie wykonuje takie???

Gość RobertSZ
Witam, ja polecam lekarzy z Lubonia. U doktora J. Banasiuka robiłem badania okresowe, wyniki otrzymałem już w ten sam dzień. Pan doktor bardzo miły, konkretny i szczerze mogę polecić. Moi znajomi też wykonują u tego lekarza i każdy jest zadowolony, także z czystym sumieniem polecam. W razie wątpliwości można dzwonić, pisać bezproblemowo.Pozdrawiam

Gość Romex
Bardzo dobry lekarz medycyny pracy przyjmuje w Luboniu k/Poznania. Wszystkie konieczne badania wykonasz na miejscu. Pan doktor sumiennie analizuje i wgłębia się w wyniki, służy radą i pomocą. Można zawsze skonsultować problemy związane z chorobą, gdy zachodzi potrzeba skieruje do specjalisty. Polecam

Gość Maciej009
Podzielam opinie przedmówców, faktycznie pan dr J. Banasiuk cieszy się nie tylko moim uznaniem ale w środowisku lubońskim jest znany i ceniony za bezproblemowe wykonywanie badań, rzetelność wyników, kompetencje i profesjonalizm. Pan doktor miły, sympatyczny, przychylny i bardzo komunikatywny. Również polecam

Gość Ksawery
Blisko Mosiny to może warto udać się do Lubonia i skorzystać z usług medycznych oferowanych przez dr Jana Banasiuka, który przyjmuje przy ul. Maya. Ja jak potrzebowałem, to wystarczyło, że zadzwoniłem i od razu termin na dzień następny, wszystkie konieczne badania na miejscu, pan doktor od ręki przeanalizuje, oceni, jeśli trzeba będzie to udzieli dobrych rad lub skieruje do specjalisty. Polecam

Gość Pawcio Ko