Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Nie chce zyc

Dlaczego wszyscy mnie niszczą?

Polecane posty

Gość Nie chce zyc

Koleżanki w szkole ciągle mi dogryzały, na siłę starały się udowodnić mi, że jestem głupia i brzydka. Potem poznałam faceta, któremu też nie pasowało moje szczęście. Byłam w nim ślepo zakochana i po prostu nie mogłam odejść, a on się tym karmił. Był bardzo zazdrosny, zabronił mi tańca czyli czegoś co kochałam najbardziej. Potem ta zazdrość mu przeszła i nagle zaczął twierdzić, że jestem brzydka i w ogóle powinnam się cieszyć, że on mnie zechciał. Zostawiłam go po wielu perypetiach, teraz studiuję. Mam na uczelni znajomą, która cały czas się uczy, wszystko zalicza w pierwszym terminie, ja jestem dość przeciętna, ale nauki jest ogrom i muszę ją jakoś pogodzić z problemami rodzinnymi, których też mam sporo. Akurat uwzięła się na mnie, przy każdej okazji robi aluzje, że kiepsko się uczę, kiedy mam słaby wynik to ona patrzy na mnie z triumfem w oczach. A ja jej nic nie zrobiłam! Nawet ja nie jestem lubiana w grupie, a ona tak więc w niczym jej nie zagrażam. Dlaczego wszyscy mnie nienawidzą i niszczą? Stałam się wrakiem, przestałam mieć jakiekolwiek hobby, z nikim się nie spotykam, nie mam przyjaciół. Jestem serdeczna, pomocna, nikomu źle nie życzę, a nikt nie chce się ze mną zadawać, a wręcz wytykają mi błędy i dają jasno do zrozumienia, że jestem gorsza od nich. Mam już dość życia, kiedyś się cięłam, teraz też bym chciała, ale i tak mam już straszne blizny i nie chcę ich więcej. Musi być jakiś powód dlaczego tak bardzo innym przeszkadzam, choć nic złego nie robię. Dlaczego inni kochają mnie niszczyć? Dlaczego jak jestem szczęśliwa to wszyscy mnie za to nienawidzą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość