Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
lobelia0

mandat za brak biletu

Polecane posty

Witajcie, miesiąc temu miałam sytuację w pociągu SKM w Warszawie. Weszłam do pociągu i poszłam do biletomatu (na peronie i w okolicy 200 m od stacji nie ma możliwości kupić biletu) aby kupić bilet na przejazd. Podeszłam do 1 biletomatu i był nieczynny, wisiała kartka, że zabrakło kartoników więc udałam się do 2 biletomatu. Tam kupiłam bilet i chciałam go skasować ale okazało się, ze kasowniki są zablokowane bo trwa kontrola. Tłumaczenie kontrolerowi sytuacji nic nie dało, stwierdził że mnie nie widział kiedy kupowałam bilet i że zawsze mogę się odwołać. Więc odwołałam się do Warszawskiego ZTMu, oczywiście odwołania nie uznali tłumacząc, że m.in. maszyna kontrolera zalogowała się o 12.04 a na bilecie widnieje godzina zakupu 12.05 czyli od wejścia do pociągu do podejścia do 1 kasownika, potem do 2 i zakup zajął 1 minute, oraz napisali, że biletomat jest jedna z wielu forma dostępności biletów, tylko że oni jako przewoźnicy muszą zapewnić możliwość zakupu, więc skoro na peronie nie było biletomatu, nie ma czegoś takiego jak stacja z kasami to chyba mogę skorzystać z biletomatu w pociągu. Chce zapłacić ten mandat i potem złożyć sprawę w sądzie. Czy Ktoś miał podobną sytuację. Nadmienię, że w SKM są kamery więc jest możliwość weryfikacji czy mówiłam prawdę czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×