Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Jak mogę wzbogacić swoje CV?

Polecane posty

Gość gość

Witam. W jaki sposób można wzbogacić swoje CV by było ciekawe? Nie mam studiów ale umiem angielski na poziomie średniozaawansowanym, mam 8 letni staż pracy - w biurze jako menadżer, rozdzielałam pracę, zarządzałam ludźmi , prawo jazdy kat.b umiem dobrze Worda i Excela. Podpowiecie jak to jest u Was? Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To napisz to wszystko. Masz jakieś kursy -te, napisz Poza tym e h takie jak punktualność umiejętnie pracy w stresie w zespole itp itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
W CV o punktualnosci? Haha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ZNASZ dobrze angielski i niektóre programy z pakietu Office (tu zależnie od stanowiska warto wyszczególnić do jakiego stopnia, bo dla niektórych "dobrze" to będzie zakres tabel przestawnych, dla innych zaawansowane funkcje statystyczne, język tak samo - możesz znać średnio, ale mieć opanowane jakieś specjalistyczne słownictwo zawodowe, to należy podkreślać). Na pewno douczyłabym się Power Pointa bo jest prosty, a często potrzebny, tutoriale z netu wystarczą. No i zależnie gdzie startujesz: nieraz warto opanować jakiś program specjalistyczny, nawet jeśli w kurs trzeba zainwestować czas i pieniądze. U mnie np. zaprocentowała znajomość Adobe InDesign. Poza tym wszystko trzeba "ładnie" nazwać, czyli piszesz np. "delegowanie zadań", "przydzielanie pracy", "kontrola postępów pracy", "szkolenie i wdrażanie pracowników", "tworzenie raportów dotyczących efektywności pracy" etc. I na koniec jeśli masz jakieś szczególne osiągnięcia, to koniecznie je wyszczególnij (np. twój zespół osiągał najlepszy wynik sprzedażowy w latach xy, brałaś czynny udział we wdrażaniu procedur albo opracowywałaś nowe etc.).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Warto douczyć się z pakietu Office programu Publisher. do projetkowania ulotek, broszur, etc. Napisz takie rzeczy jak to że umiesz pracować i sama i w zespole; lubisz wielozadaniowość i potrafisz wystopniować jakie zadania są na dany dzień najważniejsze; masz oko do detali (np robić korektę); warto też wspomnieć o hobby czy pasjach ale nie pisz za dużo. Np są osoby ktore naraz lubią biegać, malować obrazy, grac na gitarze i szyć lniane ekologiczne sukienki, ale co za dużo to niezdrowo w CV w sekji "zainteresowania". ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×