Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Błędny adres, Poczta Polska

Polecane posty

Gość gość

Cześć, Złożyłam zamówienie w pewnym sklepie internetowym. Jako formę dostawy wybrałam "Paczka w RUCHu" - działa tak samo, jak paczkomaty, tylko odbiera się w wybranym przez siebie kiosku. Mimo tego, sklep chciał ode mnie dane adresowe. Podałam zmyślone, bo nie chciałam ich udostępniać. Okazało się, że kompletnie zignorowali mój wybór formy dostawy i wysłali paczkę na ten zmyślony adres Pocztą Polską... dzwoniłam już do centrali poczty. Konsultantka przekazała, że absolutnie nie ma możliwości przekierowania jej na inny adres. Czy to prawda? W DPD, UPS, czy innych tego typu firmach nigdy nie było z tym problemu. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Ja nawet nie pamiętam jaki tam adres podałam ;.;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
nic nie możesz, paczka wróci do nadawcy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×