Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Pannapanna

Brak zaręczyn brak zainteresowania , mieszkanie ?

Polecane posty

Gość Pannapanna

Hej Jesteśmy z parntenrem zaraz 2,5 roku razem . Ja jako kobieta planuje wszystko - chciałabym mieć dom , spokój i stabilizację ale ... Mój partner niby chce ale wiecie ... ani się nie pali mu z zaręczynami Gdy ja mówię o tym ze chciałabym mieć coś własnego on odpowiada „no ja tez „ i urywa temat . On jest bliżej 30 ja jestem młodsza o 5 lat :) On ma stabilna prace ja jestem studentka ale bliżej mi już do pracy na stałe :) Jestem odpowiedzialna i rozsądna tak samo jak on Nie w głowie nam balety , piwo i tance do rana . Jako iż ja posiadam swój majątek oczekuje od niego by kupił mieszkanie (na kredyt) by później gdy będziemy małżeństwem było sprawiedliwie :) nie wiem czy to dobra opcja według was ale według mnie jest to uczciwe . Mam już chyba lekką szajbe na tym punkcie bo chciałabym już planować ślub , kupować dywaniki do domu i czuć ze to jest takie „oficjalne „ Co wy na to ?jakies rady? A może przesadzam ?

Gość gość
Yyyy znam dużo par, gdzie już po roku znajomości mieszkają razem a po 1,5-2 latach są zaręczeni, więc u ciebie trochę to długo trwa.

Gość gość
Jak masz majatek to kup mieszkanie sama księżniczko

Gość gość
Skoro jemu sie nie pali to my go nie zmusimy. U nas zadne majątku nie dostało ani nic, a 2 lata razem swietowalismy w wynajmowanej razem kawalerce juz. A bylismy mlodsi od Was. Szkoda czasu na "czekanie" moom zdaniem.

Gość Pannnapanna
To nie o to chodzi bym sama kupiła mieszkanie ! I ni jestem księżniczka :) chce by było uczciwie :)

Gość gość