Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość MARZEEEENAAA

Sejf

Polecane posty

Gość MARZEEEENAAA

Cześć, Przenoszę swoją firmę do nowej siedziby i podczas przeprowadzki zauważyłam, że mam mnóstwo bardzo ważnych dokumentów i rzeczy, które do tej pory leżały w kilku różnych miejscach totalnie bez kontroli. Zastanawiam się, aby zakupić sejf jak np. http://www.saffort.pl/sejfy-ognioodporne myślicie, że to dobry sposób, aby bezpiecznie przechować tego typu rzeczy? Jak wy przechowujecie ważne dokumenty w swoich firmach? Nie ukrywam, że takie rozwiązanie jest również podyktowane tym, że w ostatnim czasie w okolicy zdarzyło się wiele włamań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Elwira123345

taki sejf to bardzo dobre rozwiązanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Lemig

Oczywiście, że jest to dobre rozwiązanie, bo chroni dokumenty nie tylko pod kątem dostępu do nich ale też przed ewentualnym zniszczeniem.  Niemniej jednak uważam, że w każdej firmie, nawet niewielkiej warto też zainstalować monitoring. wbrew pozorom nie jest to nawet tak kosztowana sprawa, my w sklepie Fonex znaleźliśmy kompletny zestaw w rozsądnej cenie i dużo nam też ułatwił kontakt telefoniczny ze sprzedawcą w kwestii wyboru kamery i akcesoriów. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Magda

Ja  zakupiłam sejf od firmy sejfexpert.pl . Idealnie nadają się do przechowywania ważnych dokumentów. Czuje się bezpieczniej wyjeżdżając w delegacje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość MilkaT92

Ja z mężem wybrałam sejf ze sklepu sklepsejfy.pl. Super doradztwo przy zakupie, idealne rozwiązanie do biura

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×