Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

pieniądze w związku

Polecane posty

Gość gość

Mam 20lat i jestem studentką, oprócz tego pracuje w wolnych chwilach. Moje dochody to około 1500zł. Mój facet z którym jestem ponad rok pracuje na etat i zarabia około 4000. Chciałam z nim bardzo zamieszkać, ale usłyszałam ostatnio, że zarabiam zbyt mało. On mieszka z mamą i całą kasę ma na własne wydatki, natomiast ja wynajmuje mieszkanie ze znajomymi i chociaż mam dużo mniej to świetnie sobie radzę. Tyle że on uważa, że skoro sobie zapracował sam to sam chce z tego korzystać. Ja nie oczekuje sponsoringu, przecież chce robić wspólnie opłaty, dokładać się do zakupów. Coraz częściej wydaje mi się, że mu zbyt wygodnie z mamą, bo nie musi tyle wydawać na życie i ma na swoje przyjemności. Pytanie tylko dokąd ten związek zmierza, skoro jest mi wyliczana każda złotówka... gdybym miała więcej i wiedziała, że mój chłopak jest biednym studentem to starałabym się pomóc jak mogę... Mając studia dzienne nie jestem w stanie zarabiać więcej, a moi rodzice dają mi tyle ile mogą. Czy zachowanie mojego chłopaka jest normalne? Nie chce mu się narzucać a z drugiej strony czuje potrzebę mieszkania z nim a nie z współlokatorami ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jakby dzielił się z Tobą swoimi zarobionymi pieniędzmi to popełniłby zbrodnię. Na marginesie mógł poszukać sobie innej kobiety takiej która zarabia mnie więcej tyle co on.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość