Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość tak po prostu pytam

czy wyksztalcony mezczyzna na stanowisku kierowniczym zainteresuje sie

Polecane posty

Gość tak po prostu pytam

kobieta bez wyksztalcenia pracujaca fizycznie ?

Gość gość
zależy...ale raczej nie na stałe

Gość gość
Raczej nie chyba że masz boskie ciało lub charakter ale bardziej ciało choć to też mało prawdopodobne

Gość gość
Jeśli jest ładna to czemu nie.

Gość gość
Wykształcenie pomaga-nie jest ograniczony, To tylko pomaga.

Gość gość
Dziekuje za wasze odpowiedzi ;)

Gość gość
Jestem po studiach. Moja żona jest po zawodówce. Jest szwaczką. Ona jest śliczną i zgrabną kobietą. Moi kumple, którzy mają żony po studiach, zazdroszczą mi jej. Ja mogłem wybierać pomiędzy moimi koleżankami ze studiów nie grzeszącymi urodą a moją piękną szwaczką. Wybrałem dziewczynę po zawodówce i jestem szczęśliwy.

Gość gość
Gdyby jeszcze panowie mieli ochote sie wypowiedziec, czy wyksztalcenie i zawod u partnerki ma dla nich znaczenie, byloby milo. ;)

Gość gość
dziś A moge spytac, czy poznaliscie sie juz pracujac czy jeszcze jak byliscie w szkole ? ;)

Gość gość
Nie zawsze :) jak studia najłatwiejsze aby zaliczyć wymagań nie było.

Gość gość
szwaczka to piękne imię - cuś miedzy szewahem a wesajsem :-) to wrózy długie i erotycznie bogate pożyciu w życi :-) ja jusz ci zazdraszczam

Gość gość
Uwazam, ze dla mezczyzn ma to mega ogromne znaczenie. Nawet c***anowie bez wyksztalcenia pracujacy fizycznie twierdza i mowia, ze kobiety sa glupie, wiec logiczne, ze tylko te wyksztalcone na dobrych stanowiskach beda szanowac. Reszte kobiet przeciez wysmiewaja co wszedzie na da sie zauwazyc.

Gość gość
Nie spotkałaś swojej miłości? po prostu wiesz resztę jest nie ważne.

Gość gość
22.48 Poznaliśmy się gdy ja jeszcze studiowałem. Moja partnerka już pracowała.

Gość gość