Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość rysssa

Problemy młodego kierowcy

Polecane posty

Gość rysssa

Cześć! Jestem świeżo upieczonym kierowcą, prawo jazdy mam już z trzy tygodnie, na drugi dzień po odebraniu pojechałam sama w trasę po autostradzie 200km bez najmniejszych problemów, jazda w dużym mieście też nie przysparza mi jakiś niedogodności, reasumując jeżdżę bardzo dużo i długie trasy pomimo małego doświadczenia zawsze mam oczy dookoła głowy i uniknęłam już wiele sytuacji kolizyjnych, które nie wynikałby z mojej winy na drogach i za to chwalą mnie kierowcy z wieloletnim doświadczeniem. ALE żeby tak pienknie nie było pojawiły się problemy. Po skończonym kursie prawa jazdy i zdanym egzaminie dostałam swój pierwszy samochód.. z toyotki yaris przerzuciłam się na BMW e90 różnica w wielkości aut jest naprawdę spora. Jak jazda idzie mi gładko jakbym urodziła się z tą zdolnością, tak manewry nie do końca, a przedewszysykim największy problem sprawia mi parkowanie prostopadle (czyli wyczucie przodu samochodu). Staram się parkować w miejscach gdzie jest dużo miejsca i możliwość wyjazdu przodem, ale nie zawsze się udaje. W garażu w bloku gdzie mam swoje miejsce parkingowe jest bardzo ale to bardzo wąsko, jak nie ma sąsiada z boku to wjeżdżam na szeroki luk i wszystko gra, ale dzis pojawił się problem. Pierwszy raz zdażyło mi się być samej gdy na sąsiednim miejscu stał samochód, nie miał mnie kto pokierować i pomóc wiec musiałam wziąć sprawy w swoje ręce. Wykręciłam na pare razy patrzę już ze się zmieszczę przodem, obok auta zaparkowanego ale nie zwróciłam uwagi na to, że po prawej stronie jest słup i jak pięknie unikenlam przerysowania „sąsiada” tak pięknie porysowałam swoje drzwi i lusterko. Taka sytuacja była dla mnie bardzo stresująca ponieważ pierwszy raz przytrafiło mi się coś takiego ale nie ukrywam, że byłam św