Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Jakie miasto wybrać na studia?

Polecane posty

Gość gość

Jestem w klasie maturalnej, kończę 19 lat w styczniu. Rozważam o medycynie,farmacji, fizjoterapii, bądź kierunkach takich jak chemia (medyczna), biotechnologia (medyczna), ale zależy jak matura wypadnie. A miasta i których myślę to Łódź, Kraków, Warszawa, Katowice. W Łodzi mieszka siostra, byłam wiele razy, w Krakowie przejazdem, tutaj na AGH na pierwszym roku studiuję mój kuzyn 3 miesiące starszy ode mnie, mój kolega się do Krakowa wybiera na europeistyke. W Wawie byłam parę razy, pod Warszawą dokładnie pod Piasecznem mieszka moja kuzynka. Katowice znam tylko z opowiadań.

Gość gość
Autirko wybierz Opole a nie jakieś tam zaduupia typu Katowice, Kraków czy Warszawa, jak już studiować to wybierz studia w Opolu na uniwersytecie Opolskim, a nie studia na jakiś pipidówach :o

Gość gość
Uniwersytet Opolski www.uni.opole.pl/ Uniwersytet Opolski. Wydziały: Wydział Ekonomiczny, Wydział Filologiczny, Wydział Chemii, Wydział Teologiczny, Wydział Nauk Społecznych, Wydział ... Uniwersytet Opolski Uniwersytet Opolski. Wydziały: Wydział Ekonomiczny, Wydział ... Oferty pracy Dziekan Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Opolskiego w ... Uniwersytet Opolski - Rekrutacja Wybierz rekrutację - Zaloguj się - Aktualności - ... Kontakt Kontakt do jednostek UO. Kontakty do jednostek UO znajdziesz w ... Struktura Struktura - Uniwersytet Opolski. Studenci Studenci. Zdjęcie nagłówkowe otwierające podstronę: Studenci ...

Gość gość
Medycyna na Uniwersytecie Opolskim - Uniwersytet Opolski uni.opole.pl/page/1458/medycyna-na-uniwersytecie-opolskim Medycyna na Uniwersytecie Opolskim. 2017-07-06 13:02:35 Wydarzyło się. Zdjęcie nagłówkowe otwierające podstronę: Medycyna na Uniwersytecie Opolskim ...

Gość gość