Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość ona2112

Jak znaleźć pracę bez doświadczenia ?

Polecane posty

Gość ona2112

Witam ! Piszę tutaj, ponieważ jestem załamana. W tym roku skończyłam studia o kierunku finanse i rachunkowość. Cały czas pracuję , ale nie jest to praca marzeń. Pracuję w sklepie. Patrząć na to , że właśnie kończy mi się umowa chciałabym zrezygnować i poszukać lepszej pracy. Bardzo chciałabym rozpocząć pracę w biurze rachunkowym (oczywiście nie jako księgowa, tylko jako asystent/pomocnik). Jest jeden problem... DOŚWIADCZENIE!!!. Jak znależć pracę bez doświadczenia? Byłam już na jednej rozmowie w biurze (rozesłałam dużą ilość CV, ale dostałam tylko jedną odpowiedź). Niestety rozmowa nie przebiegła pomyślnie, bo nie mam doświadczenia. Pani wezwała mnie na rozmowę widząc co mam wpisane na cv, a mimo to chyba oczekiwała , że dam radę całkowicie sama pracować i będę znać kilka programów księgowych. PROSZĘ O POMOC, MIAŁ KTOŚ PODOBNY PROBLEM??? Może ktoś poleci dobrą stronę z ogłoszeniami pracy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie łam się! Jesteś osobą wykształconą, więc możesz tego uczyć! Ja od lat daję korepetycje i to zawodowo 🙂 założyłam własną firmę i działam. Do tego nie musisz mieć doświadczenia, jak możesz się nauczyć od kogoś wszystkiego na start i zacząć od razu fajnie zarabiać.

Oczywiście co do uczenia zawodowych przedmiotów - nie pomogę. Sama daję z angielskiego, ale i Ty możesz. Jeśli podłapiesz coś na start, będziesz mogła popracować za grosze, by nabyć doswiadczenie i wtedy startować do poważniejszych biur (wiele osób tak robi). 

 

Edytowano przez KaBu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto