Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Gosc

Czy warto isc do rzecznika ochrony konsumentow aby walczyc o 25 zl?

Polecane posty

Gość Gosc

W sklepie blednie wywiesili cene, przy kasie okazało sie, ze produkt jest 25 zl droższy, nie dalo sie wytlumaczyc ze obowiązuje cena wywieszona. Zalezalo mi na konkretnym produkcie, wiec kupilam.

Napisalam reklamacje do centrali ale nie uwzglednili z glupim tlumaczeniem, ze byl duzy ruch przed swietami i mieli prawo pomylic sie.

Dzwonilam do rzecznika ochrony konsumentow. Prawo stoi po mojej stronie, tylko musialabym pojechac i zlozyc wniosek. 

Warto o 25 zl dla samej zasady?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Warto. 25×10= 250zł. Tyle dziennie np. kosza na oszustwach. 250×30=7500zł/msc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Justyna

Ja bym sie w to nie bawila ale jak masz czas i chec to tak. Nauczy ich to czegos. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Abc

Nikt cię do zakupu nie zmusił, więc nie ośmieszaj się i przestań biadolić o 25 zł. Pewnie jesteś jedną z tych bab co robią zawsze awantury przy kasie i blokują kolejkę na 10 min...jeszcze pewnie nazwymyślałaś kasjerkę jakby to od niej zależało jaka cena weszła na kasę co? hahahaha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Ja bym nie składała żadnego wniosku.Mój czas jest cenniejszy niż te 25 zł, serio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sss

napisz pismo przy okazji, w wolnej chwili jak będziesz w okolicy dostarcz  w  biurze rzecznika.wkurza mnie jak sklepy nie przestrzegają przepisów, ale szkoda, zebyś się napinała i załatwiała tą sprawę priorytetowo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

Walcz! Szanujący się sklep powinien przy kasie zrobić rabat i przeprosić. Sama pracuje w handlu i takie sytuacje się zdarzają, ale wtedy klientowi należy się szacunek a nie tłumaczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Opos

Oczywiście że walcz!!! Tu nie chodzi o 25zl tłumoki a o zasady!!! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×