Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość help

Czy kontynuowac ten kurs, doradzcie

Polecane posty

Gość help

W 2016r zaczelam pewien kurs. Udalo mi sie zdac wszystkie egzaminy za pierwszym razem itd. Kurs ten jest w jezyku angielsku. Na drugim roku juz bylo trudniej, zostalo wprowadzone wiele zmian m.in jeden duzy test na koniec roku z calego materialu, dosc szczegolowy i zawily. Wielu osobom nie udalo sie zdac egzaminu, w tym i mnie. Podlamalam sie troche do tego doszly klopoty zdrowotne, stres i dlugie godziny w pracy (a prace mam meczaca, fizyczna) Takim sposobem zasiadajac do nauki zasypialam nad ksiazkami. Po jakims czasie niestety odpuscilam...Dzisiaj chce wrocic do nauki i dokonczyc ten kurs. Zostaly mi 2 egzaminy plus od wrzesnia zaczelabym ostatni rok, a pozniej najprawdopodobniej studia. Co radzicie? Spiac tylek i kontynuowac edukacje czy odpuscic, bo i tak zrobilam przerwe i moze nie warto, moze sie nie nadaje? Z drugiej jednak strony to szansa na jakas lepsza prace w przyszlosci, w obecnej nie ma zadnych perspektyw, a nie wyobrazam sobie cale zycie harowac jak wol za smieszna pensje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Danio

Odpuscic, sa lepsi, ktorzy nie robia przerw. Pracy wiec i tak bys nie dostala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość haha
2 godziny temu, Gość Danio napisał:

Odpuscic, sa lepsi, ktorzy nie robia przerw. Pracy wiec i tak bys nie dostala

dokladnie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×