Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Olka

Jak wygląda wizyta u psychologa? Czy przeważnie kończy się na jednej wizycie?

Polecane posty

Gość Olka

Hej wszystkim. Pytanie jak w tytule. Jak mniej więcej wygląda wizyta u psychologa? Chciałabym pójść prywatnie, ale jedna wizyta kosztuje ok. 100 zł. Wiem, że zapewne na jednej wizycie się nie kończy, więc jak to wygląda? Idzie się na pierwszą wizytę i w zależności od przebiegu "spotkania" dostaje się skierowanie na odpowiednie leczenie (o ile problem jest poważny), a jeśli nie to po prostu psycholog radzi, co mogę zrobić, żeby po prostu poczuć się lepiej i koniec? A może umawia się na kolejne wizyty, aż psycholog nie ustali co dalej? Jeśli tak, to co ile mniej więcej trwają wizyty? Wiem, że pytanie trochę głupie, ale nie mam za bardzo doświadczenia w tym temacie, a właśnie przyszedł w moim życiu taki moment, że muszę iść.

Gość Namysłów wojew opolsk 123

Nie przewaznie nie kończy się na jednej wizycie ja miałem tylko jedną wizytę bo zrezygnowałem 

Gość Olka
2 minuty temu, Gość Namysłów wojew opolsk 123 napisał:

Nie przewaznie nie kończy się na jednej wizycie ja miałem tylko jedną wizytę bo zrezygnowałem 

A mogę zapytać, czy zrezygnowałeś ze względu na koszta, czy dlatego, że czułeś, że to bez sensu, ile mniej więcej trwała ta wizyta?

Autorko jesteś może z województwa Opolskiego? Jeśli tak to idź do psychologa w szpitalu na wodociągowej w Opolu albo idź do optima medycyna, jeśli nie jesteś z województwa Opolskiego to idź tam gdzie masz najbliżej 

Gość Olka
2 minuty temu, Gość Namysłów wojew opolsk 123 napisał:

Autorko jesteś może z województwa Opolskiego? Jeśli tak to idź do psychologa w szpitalu na wodociągowej w Opolu albo idź do optima medycyna, jeśli nie jesteś z województwa Opolskiego to idź tam gdzie masz najbliżej