Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Hania

Szokująca wizyta u ginekologa

Polecane posty

Gość Hania

Cześć, dziewczyny to co dziś przeżyłam to dramat. Jestem w ciąży i chodzę do lekarza do prywatnej kliniki. Dopóki wszystko z dzieckiem było ok ufalam lekarzowi (młody, dokładny, z wielkim szacunkiem do pacjenta, nowoczesny sprzęt) i nie wpadałam w panikę z powodu drobiazgów. Na ostatniej wizycie zaniepokoily go pewne parametry i zalecił kolejna wizytę za 3 tygodnie. Uspokoił że może być problem ale narazie go nie ma i to tylko do obserwacji. Naczytalam się w necie, może za dużo i wpadłam w panikę. Poszłam dziś do innego lekarza żeby porównać diagnozy. Gabinet niczym z prlu, stary sprzęt-co lekarz sam przyznał, kalendarze z kobietami na ścianach, duchota, bałagan, asysta starszej położnej która bacznie mi się przyglądała ale poza zamierzeniem cisnienia nie była tak naprawdę potrzebna. Lekarz wykonał usg przez powłoki brzuszne, miał wątpliwości co do własnych pomiarów, mylił się kilka razy zapisując wyniki a mało tego w trakcie badania odebrał telefon od innej pacjentki i rozmawiał z nią 10 minut. Za wizytę z usg zapłaciłam 180 zł, pan doktor kusi kolejnymi które będą juz tańsze bo za 130...ludzie nie wierzylam że jeszcze gdzieś tak wygląda Prywatna podkreślam prywatna opieka medyczna. To skandal. Diagnozy nie postawił poza stwierdzeniem kilku ogólnych kwestii, wykluczyl najgorsze. Może i ma wiedzę, widać lata doświadczenia ale zatrzymał się gdzieś 20 lat temu... Zastanawiam się czy powinno się takie "przypadki" zgłaszać czy poprostu unikać jak ognia! Lekarz z Torunia 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Teraz juz masz porownanie! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość