Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość morały zero

95% bab to koorvy, kwestia sumy i się sprzedadzą

Polecane posty

Gość Ona

Przestan bzdury opowiadać. Każdy lubi pieniążki i chciałby być zamożny. Nikt nie chce wieść żywotu pariasa 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zalosne
1 minutę temu, Gość Ona napisał:

Przestan bzdury opowiadać. Każdy lubi pieniążki i chciałby być zamożny. Nikt nie chce wieść żywotu pariasa 

Idio  tka do kwadratu..nie każda kobieta leci na kasę, ceni ludzi nie portfel 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kiri
Dnia 16.05.2019 o 23:43, Gość Ona napisał:

Przestan bzdury opowiadać. Każdy lubi pieniążki i chciałby być zamożny. Nikt nie chce wieść żywotu pariasa 

tylko tępakom ciągle śni się wygrana w lotto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość palec do palca

Jesteście dla siebie nieprzyjemni. Polska chamstwem stoi. Zwulgaryzowany, rynsztokowy język i wszędzie ta nowa nienawiści. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Taka jedna
Dnia 17.05.2019 o 06:45, Gość Zalosne napisał:

Idio  tka do kwadratu..nie każda kobieta leci na kasę, ceni ludzi nie portfel 

Ona nie napisała, ze kazda kobieta leci na kasę, tylko ze kazdy człowiek lubi pieniądze. 

Ps. A co takiego jest cennego w zaniedbanym, niezaradnym facecie? Zazwyczaj sa roszczeniowi, opeyskliwi, leniwi, bez polotu i pomysłu. Pieniążki sa konsekwencja posiadania przywodczych cech i inteligencji. Kobiety nie lecą na kasę tylko na zaradnych, pomysłowych, radzących sobie w życiu, odważnych mężczyzn. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Taki jeden
40 minut temu, Gość Taka jedna napisał:

Ona nie napisała, ze kazda kobieta leci na kasę, tylko ze kazdy człowiek lubi pieniądze. 

Ps. A co takiego jest cennego w zaniedbanym, niezaradnym facecie? Zazwyczaj sa roszczeniowi, opeyskliwi, leniwi, bez polotu i pomysłu. Pieniążki sa konsekwencja posiadania przywodczych cech i inteligencji. Kobiety nie lecą na kasę tylko na zaradnych, pomysłowych, radzących sobie w życiu, odważnych mężczyzn. 

A co same mogą zaoferować? Czemu taki mężczyzna miałby zwrócić uwagę na taką kobietę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Taka jedna
Przed chwilą, Gość Taki jeden napisał:

A co same mogą zaoferować? Czemu taki mężczyzna miałby zwrócić uwagę na taką kobietę?

Mądre kobiety mają wiele do zaoferowania, ale to niestety nie wass target. Nie będę wyjaśniać, gdyby to był twój target to bys dziwnych pytań nie zadawal. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Wszystkie kolezanki ktore pochodza z bogatych domow maja mezow tylko ja nie mam a wiesz dlaczego? Bo kasa jest wazna i dla kobiet i dla facetow i wszyscy robia wszystko by zyc na bogato. A mnie nikt nie chce bo mysli ze jestem z biedy i nic nie mam to nie chca zyc w biedzie i mysla ze beda musieli mi pomoc. Proste prawda? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

A ja tym bardziej nie chce kogos kto tak mysli ze skoro jestem z biedy to bedzie musial mi pomagac ( a oczywiscie nie chcialby tego bo chce zyc na bogato) dlatego dobrze ze mysla co mysla, przynajmniej wiadomo kto kim jest. Zycze im wszystkim powodzenia w tej wielkiej milosci, oczywiscie wcale nie do pieniedzy przede wszystkim. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Wciskaja ciemnote ze to niby o charakter chodzi, tak tak, ze nie gotuje i w ogole i w ogole. A w rzeczywistosci chodzi o czysty materializm. Mysla sobie prozaicznie ze nie mam kasy, jestem z biedy, nie umiem gotowac wiec jaki mieliby ze mnie zysk? Tylko same straty. Nie mam czasu gotowac i lunch jadam na miescie ale tego akurat nie musza wiedziec. Smieszne to wszystko. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ...
16 minut temu, Gość Gosc napisał:

Wszystkie kolezanki ktore pochodza z bogatych domow maja mezow tylko ja nie mam a wiesz dlaczego? Bo kasa jest wazna i dla kobiet i dla facetow i wszyscy robia wszystko by zyc na bogato. A mnie nikt nie chce bo mysli ze jestem z biedy i nic nie mam to nie chca zyc w biedzie i mysla ze beda musieli mi pomoc. Proste prawda? 

Od kiedy dla facetów liczą się pieniądze?

Nie wiem, na jakich facetów, ale dla większości nie ma to znaczenia. Normalny facet nie będzie wymagał, by kobieta dużo zarabiała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ...

*na jakich facetów trafiasz - miało być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Specjalnie gram taka co wszystko wydaje na kosmetyki i drogie ubrania i wszyscy w podskokach uciekaja czym predzej 😄 ku mojemu zadowoleniu. A gdyby rozumowali nie tak przyziemnie to by sie przyjrzeli czy rzeczywiscie wszystko jest takie jakie sie wydaje na 1 rzut oka ale po co przeciez rachunek jest prosty rozrzutna kobieta= straty. To gdzie tu mowa o milosci? 😄 Gdybym miala kase i nie wydawala i w nich pompowala oraz byla perspektywiczna wtedy by mnie kochali czy tak? 😄 byl nawet film o gosciu ktory sie tak bawil i ostatecznie tylko 1 osoba z rodziny przygarnela go jako biedaka i okazalo sie ze stana sie obrzydliwie bogaci. Ale pazernosc nie poplaca. I tu sie z Toba zgadzam. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc
2 minuty temu, Gość ... napisał:

Od kiedy dla facetów liczą się pieniądze?

Nie wiem, na jakich facetów, ale dla większości nie ma to znaczenia. Normalny facet nie będzie wymagał, by kobieta dużo zarabiała.

Jak widac licza sie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ...
Przed chwilą, Gość Gosc napisał:

Jak widac licza sie. 

Dla normalnych facetów nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Tak ze otworz oczy szerzej moze dostrzezesz jaka jest prawda. Oczywiscie zawsze sa wyjatki. I ja jestem 1 z nich. I uwazam ze najwazniejsze w zyciu jest zdrowie i rodzina a nie swiecidelka. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc
3 minuty temu, Gość ... napisał:

Dla normalnych facetów nie.

Aha i wszystko zrzucmy na pecha bo spotkalam 10 takich ? I to tez jest przypadek? Prosze Cie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

1. Wybral pania ksiegowa z bogatej rodziny bo ja sie nie oplacam wiadomo charakter mam nie ten znaczy nie mam kasy i nie rokuje

2. Wybral pania kierowniczke z domem

3. Wybral kobiete ktora miala wlasny biznes tez dlatego bo lepszy charakter 

4. Powiedzial ze woli pania adwokat bo ma lepszy charakter

5. Zwiazal sie z pania z bogatej rodziny bo ma lepszy charakter

I tak dalej. Co za zbieg okolicznosci. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Co ciekawe nawet nie dowiedzieli sie z jakiej rodziny pochodze, nawet nie dowiedzieli sie ile rzeczywiscie potrafie zarobic tylko od razu zaszufladkowali mnie do biedy mentalnej z napisem: na kochanke to moze i tak ale zone? 

Tylko ze mnie nie interesuja tacy chlopcy i nawet brzydzilabym sie dotknac kogos takiego. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Tylko ze tak sie sklada ze zal.mi nie jest i mnie nie interesuja tacy chlopcy i nawet brzydzilabym sie dotknac kogos takiego wiec tez ich wkladam do szufladki z napisem: jak ten tytul topiku. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

I tez mam ochote zadac im takie pytanie: a ile kosztuje ta twoja milosc i czemu tak tanio? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kobiety to zera
57 minut temu, Gość Taka jedna napisał:

Mądre kobiety mają wiele do zaoferowania, ale to niestety nie wass target. Nie będę wyjaśniać, gdyby to był twój target to bys dziwnych pytań nie zadawal. 

Wiadomo co to za wartość i wiadomo że jest między nogami hahah

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Ja mam zly charakter? Oh really? 

Przebranzowilam sie w zyciu juz z 10 razy, bo lubie wyzwania i zdobywac wiedze, zawsze bylam kujonkiem, ktory jak zaklada jakis target zmierza aby go osiagnac krok po kroku, uczciwie, ciezka praca i dzieki wlasnym umiejetnosciom. Bezinteresownie pomagam czasem, wspieram jakies akcje, staram sie nie oceniac ludzi oraz ich nie krytykowac. Staram sie wysluchac kogos i wnikliwie przeanalizowac co do mnie powiedzial jesli prosi mnie o rade czy chce sie wygadac. Dbam o siebie, wyglad, lad i porzadek. Mam rozne zainteresowania, pasje, rozbawiam ludzi, jestem raczej kontaktowa. Nie prowadzam sie, nie pije %, zdrowo sie odzywiam, wygladam fit 

Doprawdy mam zly charakter a oni po prostu wybrali kogos kto ma lepszy? 

Wybrali po prostu latwiejsza droge a ze mna chcieliby umawuac sie i korzystac ale nie dla psa kilebasa. I to ja jestem ta bieda mentalna? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Obluda obluda i jeszcze raz obluda to co soba reprezentowali i wciaz beda takie przypadki bo nie mam wplywu na to kto stanie mi na drodze i bedzie chcial przeszkadzac i wprowadzac zamet ze to wielkiej milosci szuka, ale niech szukaja kogos na swoim poziomie i maja racje ze te wybory sa rzeczywiscie dla nich bo sa siebie warci. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kobiety to zera
1 godzinę temu, Gość Taka jedna napisał:

Ona nie napisała, ze kazda kobieta leci na kasę, tylko ze kazdy człowiek lubi pieniądze. 

Ps. A co takiego jest cennego w zaniedbanym, niezaradnym facecie? Zazwyczaj sa roszczeniowi, opeyskliwi, leniwi, bez polotu i pomysłu. Pieniążki sa konsekwencja posiadania przywodczych cech i inteligencji. Kobiety nie lecą na kasę tylko na zaradnych, pomysłowych, radzących sobie w życiu, odważnych mężczyzn. 

W naszym kraju pieniądze to kwestia kombinatorstwa, oszukiwania, kantowania ludzi. Idealny partner na pewno będzie uczciwy w związku i nie będzie zdradzał a potem nie będzie płaczu w ze ma kochankę co też lubi cash

58 minut temu, Gość Taka jedna napisał:

Mądre kobiety mają wiele do zaoferowania, ale to niestety nie wass target. Nie będę wyjaśniać, gdyby to był twój target to bys dziwnych pytań nie zadawal. 

Wiadomo co to za wartość i wiadomo że jest między nogami hahah

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Kolejne prowo przegrywa. To smutne jak człowiek może nisko upaść gdy tylko da mu się możliwość wypowiedzenia się bez odpowiedzialności za to co mówi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

To nie moj charakter to powoduje tylko sa ludzie ograniczeni ktorzy widza podlotka z wygladu ktory nie smierdzi groszem i ma pstro w glowie bo tak wlasnie mysla i sa tego pewni to przeciez same staraty. Ewentualnie moznaby pokorzystac. Ale za zone to na bogato a wyglad przeciez nie ma znaczenia w "milosci" 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Ale przeciez nikt Ci nie powie wprost na 1 spotkaniu: szukam kasy i czegos rokujacego kasowo, tylko powie szukam milosci. Nikt nie powie: jestem super z wygladu i w ogole jestem extra to szukam kogos z kasa tylko powie: wyglad nie ma znaczenia musi byc to COS.

He he skad my to znamy. Co autorze ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Moze jakis szczery do bolu wyjatek sie zdarzy ze tak powie 😄 ale wtedy by sobie przekreslil szanse.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×