Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Dody klon

Lista rzeczy do zrobienia przed smiercia

Polecane posty

Gość Dody klon

1.Zaprojektowac wlasny t-shirt

2.Wybrac sie do stadniny koni i nauczyc sie jazdy konnej

3.Wspinac sie po sciance wspinaczkowej

4.Zwiedzic Nowy York

5.Obejrzec sztuke na Brodwayu

6.Stworzyc drzewo genealogiczne i poznac dzieje mojej rodziny.

7.Spedzic Boze Narodzenie i Sylwestra w innym kraju.

8.Wyjechac zima do cieplego kraju.

9.Zwiedzic Paryz szczegolnie noca i podziwiac wierze Eiffla.

10.Zobaczyc delfiny w naturze.

11.Raz jeszcze odwiedzic Soline

12.Zobaczyc wystep baletowy na zywo.

13.Pojsc do opery i poczuc ten klimat.

14.Udac sie do parku linowego.

15.Swietowac swoje urodziny w innym kraju.

16.Pojechac nad morze(mysle ze juz niedlugo sie spelni,bo w te wakacje wybieram sie nad polskie morze)

17.Nauczyc sie gry na Keybordzie.(keybord zakupiony ,wiec pozostaje tylko nauka)

18.Leciec samolotem.

19.Wybrac sie do wesolego miasteczka( moze w tym roku sie uda)

20.Napisac i wydac ksiazke.

21.Nauczyc sie tanca brzucha (w tym kierunku podjelam juz pewne kroki,a mianowicie plyta dvd juz jest,a potem jakis kurs tanca profesjonalny)

22.Spedzic czas w SPA

23.Wyslac list w butelce(w tym roku jest szansa jak bede nad morzem)

24.Przeczytac erotyczna ksiazke.

25.Wybrac sie na duzy koncert.

Bez kitu....hehe

Jak narazie tyle ,ale mysle ze dojde do 100 rzeczy,ktore bym chciala zrealizowac.:classic_smile:

A u was jakby wygladala lista rzeczy do zrobienia przed smiercia.:classic_cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Wywalić rzeczy co lepsze oddać komuś i zostawić plan pogrzebu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Erka

Uśmiechać się do ludzi

Patrzeć na widok z okna i myśleć jak pięknie jest

Zasypiac z modlitwą

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Shot in the dark

1-100 nie marnować życia, być szczęśliwy i dobrze się bawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ta ona

Najwazniejsza rzecz na 1 miejscu,powiedzieć komuś,kogo kocham to prosto w oczy i nacieszyć się tą miłością przed śmiercią 😊

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja właśnie sobie pomyślałem, że muszę osiągnąć coś niemalże niemożliwego, inaczej nie będę szczęśliwy. Zagrać o subiektywnie najwyższą stawkę! Czeka mnie dużo pracy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość erjkjsd

najpierw zmien awatar bo ten jest na maksa irytuacy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

Jak jest bardzo ciężko to się niczego nie planuje tylko chce się ze sobą skończyć. 

Zamierzam dociągnąć do wrzesnia, jeśli będzie równie źle jak teraz albo jeszcze gorzej, to na święta mnie już nie będzie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość
4 godziny temu, Gość gość napisał:

Jak jest bardzo ciężko to się niczego nie planuje tylko chce się ze sobą skończyć. 

Zamierzam dociągnąć do wrzesnia, jeśli będzie równie źle jak teraz albo jeszcze gorzej, to na święta mnie już nie będzie. 

Nie myśl tak. Proszę Cię. Poszuka specjalistów w pobliżu, idź do spowiedzi.  To Ci pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Juhha

Niezbyt ekscytująca ta Twoja lista. Nie wiem jak to jest możliwe ze nigdy w życiu jeszcze nie byles/as na koncercie, w spa czy nad morzem. Chyba że masz 10 lat

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dody klon
7 godzin temu, Gość Juhha napisał:

Niezbyt ekscytująca ta Twoja lista. Nie wiem jak to jest możliwe ze nigdy w życiu jeszcze nie byles/as na koncercie, w spa czy nad morzem. Chyba że masz 10 lat

 

Byc moze dla Ciebie ta lista nie jest ekscytujaca ,za to dla mnie bardzo,poniewaz motywuje mnie do dzialania.

Oczywiscie ze bylam nad morzem ,ale tylko dwa razy w zyciu,bo czesciej jezdze w gory,ktore zreszta uwielbiam.

Na koncerty tez chodze,chociaz dawno juz nie bylam,ale mialam na mysli koncert spektakularny.

Natomiast w SPA jeszcze nigdy nie bylam,oprocz tego ktory robie sobie w domu....hehehe

I z pewnoscia nie mam 10 lat jak Ci sie wydaje.

Bez kitu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

I nie zapomnijcie się wys/rać. Trumna będzie lżejsza, a ktoś będzie ją musiał nosić....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

Ciekawa lista. A co w przypadku, kiedy wiesz, że zostało ci tego życia niewiele? Co zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dody klon
7 minut temu, Gość gość napisał:

Ciekawa lista. A co w przypadku, kiedy wiesz, że zostało ci tego życia niewiele? Co zrobić?

Co zrobic?

Mysle ze w takim przypadku pozalatwiac wszystkie sprawy niedokonczone jesli takie masz.

I spedzic ten czas jak najlepiej.

Bez kitu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

Wszystko załatwione. Pogodzona z ludźmi, życiem. Testament, spopielenie, pogrzeb. Brak sił na cokolwiek. Co dalej? Leżeć i czekać na śmierć? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dody klon
5 minut temu, Gość gość napisał:

Wszystko załatwione. Pogodzona z ludźmi, życiem. Testament, spopielenie, pogrzeb. Brak sił na cokolwiek. Co dalej? Leżeć i czekać na śmierć? 

Brak sily moze uniemozliwiac cokolwiek,ale napewno nie czekac na smierc ,bo i tak wkoncu nadejdzie tylko zmobilizowac sie i dzialac.

Rob to na co masz ochote.

Bez kitu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

Biii nie zrozumiałaś mnie. Ale to nic, dzięki że się starasz. Pozdrawiam i dbaj o siebie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dody klon
1 minutę temu, Gość gość napisał:

Biii nie zrozumiałaś mnie. Ale to nic, dzięki że się starasz. Pozdrawiam i dbaj o siebie. 

Kripi tylko nie mow ze umierasz.?

Byc moze Cie nie zrozumialam,bo nie wiem jak dokladnie sytuacja wyglada,ale zycze zdrowka i pozdrawiam Cie goraco.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Ja to bym chciała zobaczyć na oczy zorzę polarną. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

Trochę Biii. Ale o tym kolejnym razem.  Skąd wiedziałam, że to moja mała dziewczyneczka, co? Mam nosa do dobrych ludzi. Jak kręgosłup? Opowiesz przy szklaneczce wiesz czego? : )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Przed chwilą, Gość Gość napisał:

Ja to bym chciała zobaczyć na oczy zorzę polarną. 

ja też

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dody klon
4 minuty temu, Gość gość napisał:

Trochę Biii. Ale o tym kolejnym razem.  Skąd wiedziałam, że to moja mała dziewczyneczka, co? Mam nosa do dobrych ludzi. Jak kręgosłup? Opowiesz przy szklaneczce wiesz czego? : )

Troche? Czyli jednak?

Przykro mi Kripi.

Jak kregoslup?...no jakos jeszcze sie trzymam,za niedlugo rehabilitacja mnie czeka,wiec sie nie poddaje...hehe

A szklaneczka soku z Toba Kripi zawsze i wszedzie.

Bez kitu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

Biii to niczyja wina, zatem lepiej już zacznij pisać książkę, zroluj ją i wyślij do mnie w butelce. Często pływam po głębokich morzach i oceanach, więc istnieje szansa, że ją wyłowię. Powiedz lepiej czy akupunktura nic nie daje i czy nasz ziomek się pojawił od tamtego czasu? Nie widziałam go i uważam, że porzucił życie forumowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dody klon
1 minutę temu, Gość gość napisał:

Biii to niczyja wina, zatem lepiej już zacznij pisać książkę, zroluj ją i wyślij do mnie w butelce. Często pływam po głębokich morzach i oceanach, więc istnieje szansa, że ją wyłowię. Powiedz lepiej czy akupunktura nic nie daje i czy nasz ziomek się pojawił od tamtego czasu? Nie widziałam go i uważam, że porzucił życie forumowe.

Kripi obawiam sie ze ksiazka sie nie zmiesci w butelce,ale list napewno,ktory wysle specjalnie do Ciebie,a co w nim bedzie to tajne...hehe

Akupunktura pomaga i owszem ,ale na jakis czas,widocznie potrzebna jest rehabilitacja tak stwierdzila moja lekarka.

Bede miec jeszcze masaze i jeszcze inne cuda.

Nasz ziomek sie ukrywa i chyba nie ma ochoty pisac na forum,bo dawno go nie widzialam,choc sama rzadko bywam.

Bez kitu.😛

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Juhha
3 godziny temu, Gość Dody klon napisał:

Byc moze dla Ciebie ta lista nie jest ekscytujaca ,za to dla mnie bardzo,poniewaz motywuje mnie do dzialania.

Oczywiscie ze bylam nad morzem ,ale tylko dwa razy w zyciu,bo czesciej jezdze w gory,ktore zreszta uwielbiam.

Na koncerty tez chodze,chociaz dawno juz nie bylam,ale mialam na mysli koncert spektakularny.

Natomiast w SPA jeszcze nigdy nie bylam,oprocz tego ktory robie sobie w domu....hehehe

I z pewnoscia nie mam 10 lat jak Ci sie wydaje.

Bez kitu.

Przepraszam nie chciałam za brzmieć chamsko, ale myślałam że takie listy to np skok bungee,skok spadochronowy itd

Te rzeczy które wymienilas potrafią się znudzic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość asdsad
19 godzin temu, Gość Dody klon napisał:

1.Zaprojektowac wlasny t-shirt

2.Wybrac sie do stadniny koni i nauczyc sie jazdy konnej

3.Wspinac sie po sciance wspinaczkowej

4.Zwiedzic Nowy York

5.Obejrzec sztuke na Brodwayu

6.Stworzyc drzewo genealogiczne i poznac dzieje mojej rodziny.

7.Spedzic Boze Narodzenie i Sylwestra w innym kraju.

8.Wyjechac zima do cieplego kraju.

9.Zwiedzic Paryz szczegolnie noca i podziwiac wierze Eiffla.

10.Zobaczyc delfiny w naturze.

11.Raz jeszcze odwiedzic Soline

12.Zobaczyc wystep baletowy na zywo.

13.Pojsc do opery i poczuc ten klimat.

14.Udac sie do parku linowego.

15.Swietowac swoje urodziny w innym kraju.

16.Pojechac nad morze(mysle ze juz niedlugo sie spelni,bo w te wakacje wybieram sie nad polskie morze)

17.Nauczyc sie gry na Keybordzie.(keybord zakupiony ,wiec pozostaje tylko nauka)

18.Leciec samolotem.

19.Wybrac sie do wesolego miasteczka( moze w tym roku sie uda)

20.Napisac i wydac ksiazke.

21.Nauczyc sie tanca brzucha (w tym kierunku podjelam juz pewne kroki,a mianowicie plyta dvd juz jest,a potem jakis kurs tanca profesjonalny)

22.Spedzic czas w SPA

23.Wyslac list w butelce(w tym roku jest szansa jak bede nad morzem)

24.Przeczytac erotyczna ksiazke.

25.Wybrac sie na duzy koncert.

Bez kitu....hehe

Jak narazie tyle ,ale mysle ze dojde do 100 rzeczy,ktore bym chciala zrealizowac.:classic_smile:

A u was jakby wygladala lista rzeczy do zrobienia przed smiercia.:classic_cool:

13, 14, 16, 19, 23 (chcesz morze zanieczyszczać?), 25 u mnie wykonane XD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dody klon
10 minut temu, Gość Juhha napisał:

Przepraszam nie chciałam za brzmieć chamsko, ale myślałam że takie listy to np skok bungee,skok spadochronowy itd

Te rzeczy które wymienilas potrafią się znudzic

Skok na bungee czy tez skok spadochronem jest jak najbardziej ekscytujacym przezyciem,tylko nie dla kogos kto ma lek wysokosci.:classic_huh:

Ja sie zmagam z takim lekiem,ale gdybym wiedziala ze zostalo mi niewiele czasu,kto wie ,byc moze taki skok na gleboka wode byl by na miejscu....hehe

Takze co do mojej listy, moze dla kogos byc ciekawa,a moze tez byc nudna,kazdy lubi co innego.:classic_rolleyes:

Bez kitu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dody klon
20 minut temu, Gość asdsad napisał:

13, 14, 16, 19, 23 (chcesz morze zanieczyszczać?), 25 u mnie wykonane XD

Hm....no coz wiem ze zaraz bedzie ze zanieczyszczam ,ale ten list bylby z pewna intencja...przeslaniem,a dla tego kto wylowi butelke mila niespodzianka.😛

Bez kitu...hehe

Ps.jesli z mojej listy udalo Ci sie cos wykonac to gratuluje.:classic_cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×