Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość asia

Jaką pracę mogę dostać z urzędu?

Polecane posty

Gość asia

Witam! Mam 20 lat i Jestem zarejestrowana jako bezrobotna, nie mam większego doświadczenia, pracowałam jedynie na produkcji przez 3 miesiące i na czarno na zmywaku. Jaką pracę mogę dostać? Czy jest jakaś szansa że nie będzie to praca fizyczna? bo nawet na produkcji dawała mi mocno w kość? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Toby ☻💤

Może praca w cyrku? Przestałem tam chodzić po tym jak klaun mnie zaczął nekac 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

niestety nie licz na zbyt wiele. Raczej napewno dostaniesz prace fizyczna pewnie wlasnie na produkcji bo takich ofert jest mnostwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tommy

na marną... a ściślej na bardzo marną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ticci Toby  🤯
1 minutę temu, Gość tommy napisał:

na marną... a ściślej na bardzo marną.

Zjadłem narazie mały problem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kiss

Kiepską, niskopłatną, gł. fizyczną, ew. cieć na parkingu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ewa

Na produkcji to dostaniesz w najlepszym wypadku! Nie chce cię straszyć ale ja w twoim wieku dostałam pracę na sortowni śmieci i nie mogłam już odmówić... Praca za najniższą krajową w ogromnym smrodzie i cały dzień grzebanie w śmieciach nawet na minutę nie usiądziesz, Latem było chyba z 40 stopni i smród był jeszcze większy a zimą temperatura może 5 stopni wyższa niż na dworze.. Pracowałam tam 3 lata .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ewa