Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Mama

Czy to możliwe, czy lekarz może się mylić?

Polecane posty

Gość Mama

Bardzo proszę kogoś kto się zna o pomoc. 

Mam syna 17 letniego  z ZD (zespół Downa), 14 lat temu urodziłam martwą córeczkę w 35 tygodniu córeczka z ZD. Jestem w 22 tygodniu lekarz mówi że nie ma dobrych wieści, że nie podoba mu się widok usg i zaleca badania w kierunku wykrycia ZD. Czy to jest kur.... możliwe, żeby trójka dzieci... Mam dość jestem załamana 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Radomek

A w 12tc jakie mialas wyniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Niestety wszystko jest możliwe, ale jeśli faktycznie kolejne dziecko ma ZD,to Ty masz wyjątkowego pecha. Wyniki usg w 12 tc były ok? 100% pewność da Ci tylko amniopunkcja, ale jest ryzykowna. Jeśli masz do dyspozycji więcej pieniędzy to test harmony, ale on daje 99%. W ogóle co miał na myśli mówiąc, ze „nie podoba mu się obraz usg”? Jakieś dokładniejsze informacje? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Znam starsze małżeństwo, ich najstarszy syn jest zdrowy, średni i najmłodszy chorują na zd. Też zastanawiam się jak to możliwe 😕

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mamissa

Szczerze, to przy tak obciążonym wywiadzie z poprzednich ciąż ja zdecydowałabym się od razu na test Harmony lub jakiś inny podobny (Harmony znam, bo sama robiłam) niezależnie od wyniku usg z 12 tc (choćby i było najlepsze). Harmony można wykonać wcześnie, bo już od 11 tc bodajże. Teraz to najlepiej amniopunkcja i decyzja co dalej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mama
4 godziny temu, Gość Radomek napisał:

A w 12tc jakie mialas wyniki