Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Martyna

Imię dla córeczki/synka

Polecane posty

Gość Martyna

Hej dziewczyny,

Razem z mezem stoimy przed wyborem imienia dla dziecka (plec nieznana). Chcemy dowiedziec sie jak odbierane sa imiona, ktore typujemy, mam nadzieje, ze mozemy liczyc na Wasza pomoc😉 Imiona dla chlopca, ktore nam sie podobaja to Mikołaj (aczkolwiek troche obawiam sie jego popularnosci), Miłosz, Jeremiasz. Z kolei imie dla dziewczynki to ciezki orzech do zgryzienia, ja jestem zakochana w imieniu Marcjanna a takze Marianna. Nasze inne typy to Rozalia, Róża. Ja jednak calym serduszkiem jestem przy Marcjannie. Dajcie znac co sadzicie😁

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Konfederacja. W.i N.

Póki nie jesteś żydówą nie dawaj żydowsko brzmiącego imienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

Jeremiasz i Marcjanna 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

Miłosz, a dla dziewczynki podobaja mi sie wszystkie typy.  Marcjanna bardzo fajna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Iubire

Z tego co napisałaś, pewnie będzie Marcjanna. Słuchaj serca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Miłosz i Marcjanna śliczne imiona ☺

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Miłosz kojarzy mi się z taką parówa i pisda 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Ja jestem Anna Maria pospolite i banalne ale Marianna brzmi po prostu świetnie. Miłosz i Mikołaj dość popularne i bardzo ładne. Jeremiasz piękne i mało spotykane, przynajmniej ja nie znam nikogo o takim imieniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ygghkm

Miłosz ładnie, Jeremiasz okropne. Ta Marsjanka to już w ogóle lipa jak nie wiem, pomysl sama czy byś chciała tak miec na imię, dzieciaki będą przezywac, udziwniona pisownia będzie przekrecana. Z tych dla dziewczynki żadne mi się nie podoba, każdy ma swój gust więc rob jak uważasz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

tylko nie Natalka , oklepane aż mdli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Szczerze żadne mi się nie podoba. Ale to wasze dziecko. Jeśli już bym musiała wybrać to Róża ale dla chłopca serio żadne z nich... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

A tak w ogóle to uważam że imię powinno być w tych czasach krótkie i uniwersalne czyli takie które za granicą brzmi i pisze się tak samo lub podobnie. No Ewą, Anna czy Leon, Adam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc
18 godzin temu, Gość Konfederacja. W.i N. napisał:

Póki nie jesteś żydówą nie dawaj żydowsko brzmiącego imienia.

A co ci znowu Zydzi przeszkadzaja? Moja corka ma na imie Rona i mam gdzies co tacy jak ty o tym mysla. To tylko imie. Kazdy jakies tam ma. Jeden ma Mikolaj, inny ma Stasiek, a jeszcze inny Avner. Co komu za roznica? Imie jak imie. Sa wazniejsze rzeczy w zyciu. Wychowanie, zdrowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc
5 godzin temu, Gość Ygghkm napisał:

Miłosz ładnie, Jeremiasz okropne. Ta Marsjanka to już w ogóle lipa jak nie wiem, pomysl sama czy byś chciała tak miec na imię, dzieciaki będą przezywac, udziwniona pisownia będzie przekrecana. Z tych dla dziewczynki żadne mi się nie podoba, każdy ma swój gust więc rob jak uważasz. 

Marsjanka 😄 Udalo ci sie!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Jeremiasz niezbyt, natomiast Marcjanna jest wręcz okropne. Reszta ok. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Eko na 100%

Jak zdrobnic imię Marcjanna? Dziwne strasznie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

Jeremiasz i Marianna do niczego, ale reszta fajnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kociara
1 godzinę temu, Gość Eko na 100% napisał:

Jak zdrobnic imię Marcjanna? Dziwne strasznie 

Mania, Marcja, Marcunia, Marcjanka, i wiele innych😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Zrobnienie Marcjanny to chyba też Marcysia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

Mikołaj jest bardzo popularny, Miłosz troche mniej, a Jeremiasz jest taki jakis byle jaki.  W podobnych klimatach moze byc Mieszko, Miłowan, Jeremi, Jarema.

Marcjanne oczywiscie mozna zdrabniac do Marcysi i jest bardzo fajna.  Marianna na zawsze bedzie mi sie kojarzyc ze stara baba plus Marysiek jest teraz pelno wiec odradzam imion, ktore moga byc zdrabniane do Maryski.  Rozalia, Roza fajne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

Jak ci się imię podoba to nie zwracaj uwagi że "popularne". Imię ma pasować do dziecka i podobać się rodzicom, tu się trzeba kierować sercem a nie analizą statystyk 😄 Moje typy to Mikołaj i Marcjanna, Jeremiasz też ładny.  Rozalia i Róża kompletnie mi nie podchodzą  - roślinnych imion nie lubię, a Rozalka zawsze mi się będzie kojarzyć z piecem na 20 zdrowasiek 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

A muszą być koniecznie imiona jak dla upośledzonych, starych dziadków, psów, albo jak z typowej patologii? To nie można już nadać imienia Łukasz? Marianna Marcjanna = Makabra. Poznałam też takie hity jak Bożydar, Boromir, Czcibor i Gniewomir 🤦‍♀️  Imion dziewczynek nawet nie pamiętam, bo tego sie po prostu nie dało zapamiętać! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Jak tylko słyszę w przedszkolu czy na osiedlu imię gowniaka to już od razu wiem z jakimi rodzicami mam do czynienia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Marcjanna-zbyt udziwnione i zle się wymawia, nie lepiej Marianna. Już lepiej Rozalia, najładniejsze z tych trzech, Róża brzydko. Miłosz bardzo ładne imię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Dałabym Jeremiasz ,  super imię i fajny facet wyrośnie 😉 

z dziewczynek Rozalia. Marcjanna zle się wymawia i na pierwsze odsłuchanie ma się wrażenie ze ktoś dziwnie przekręcił imię Marianna. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Mam Milosza w rodzinie, mowimy do niegi Mily badz Milek, ladnie to brzmi 🙂 min syn ma na imie Szymon, a coreczka bedzie albo Ania, Anielka lub Amelka. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Olcia mama chłopaka

Moja niespełna 3 letnia córka na syna sąsiadów który ma na imie Miłoszek mówiła Mosiek, urocze to było 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc
Dnia 22.10.2019 o 19:12, Gość gość napisał:

A muszą być koniecznie imiona jak dla upośledzonych, starych dziadków, psów, albo jak z typowej patologii? To nie można już nadać imienia Łukasz? Marianna Marcjanna = Makabra. Poznałam też takie hity jak Bożydar, Boromir, Czcibor i Gniewomir 🤦‍♀️  Imion dziewczynek nawet nie pamiętam, bo tego sie po prostu nie dało zapamiętać! 

Nawet nie wiesz jak mnie uszczesliwilas 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc
Dnia 22.10.2019 o 15:20, Gość gość napisał:

Jak ci się imię podoba to nie zwracaj uwagi że "popularne". Imię ma pasować do dziecka i podobać się rodzicom, tu się trzeba kierować sercem a nie analizą statystyk 😄 Moje typy to Mikołaj i Marcjanna, Jeremiasz też ładny.  Rozalia i Róża kompletnie mi nie podchodzą  - roślinnych imion nie lubię, a Rozalka zawsze mi się będzie kojarzyć z piecem na 20 zdrowasiek 😉

A dlaczego ma nie zwracac uwagi, ze popularne?  Autorka pisze, ze patrzy na to.  Nie rozumiem jak mozna nie patrzec na popularnosc.  Jezeli wokol osoby powtarzaja sie te same imiona to dlaczego nie maja prawa ich unikac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość XCan
Dnia 20.10.2019 o 21:41, Gość Martyna napisał:

Hej dziewczyny,

Razem z mezem stoimy przed wyborem imienia dla dziecka (plec nieznana). Chcemy dowiedziec sie jak odbierane sa imiona, ktore typujemy, mam nadzieje, ze mozemy liczyc na Wasza pomoc😉 Imiona dla chlopca, ktore nam sie podobaja to Mikołaj (aczkolwiek troche obawiam sie jego popularnosci), Miłosz, Jeremiasz. Z kolei imie dla dziewczynki to ciezki orzech do zgryzienia, ja jestem zakochana w imieniu Marcjanna a takze Marianna. Nasze inne typy to Rozalia, Róża. Ja jednak calym serduszkiem jestem przy Marcjannie. Dajcie znac co sadzicie😁

Straszne te imiona wybrałaś. Serio, ale ja bym takiego w życiu nie chciała mieć. Jeremiasz kojarzy mi się że służącym, a Róża z tą co ja upiekli w piekarniku. Rózia... 

Marianna to imię mojej babci, no ale ona urodziła się 99 lat temu! 🙂 Zatem jak najbardziej na miejscu.

Natomiast jak słyszę Zuzia, to mnie ściska w żołądku. Okropne i okropnie popularne. Tak samo jak Lena...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×