Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Smutna

Nie stać mnie na wesele a teściowa ma pretensje

Polecane posty

Gość Smutna

Nie stać mnie na wesele. Studiuję dziennie i pracuję na umowę zlecenie. Nie mam złamanego grosza. Narzeczony ma dom w budowie. Dopiero stawiają dach a pieniądze już się kończą. Gdyby nie pomoc dziadków nie starczyłoby na okna. Teściowa żyje z marnej emerytury a uważa, że trzeba zaprosić do restauracji "najbliższych" czyli jakieś 50 osób od nich. Ja chcę zaprosić naprawdę najbliższych mi ludzi czyli rodziców, rodzeństwo z dziećmi oraz dziadków co już daje 12 osób ode mnie plus w takim samym przypadku 5 od narzeczonego. Nawet jeżeli ktoś by nas miał wesprzeć finansowo to ważniejsze jest abyśmy mieli gdzie mieszkać... Z narzeczonym jesteśmy już 4 lata, jestem osobą wierzącą i czekam do ślubu, dlatego dalsze odwlekanie ceremonii jest dla nas niewyobrażalne. Zrobimy oczywiście jak uważamy, ale jest mi niezmiernie przykro, że teściowa zaraz po wiadomości o zaręczynach robi nam wyrzuty 😞 Nie potrafię się cieszyć z zaręczyn tylko strasznie się stresuję pretensjami. Nawet gdybym miała pieniądze, nigdy nie chciałam wesela. Poczęstunek dla NAPRAWDĘ najbliższych osób w restauracji jak najbardziej. Założyłam ten temat bo muszę się wyżalić 😞

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

Zróbcie tylko dla najbliższej rodziny ,nie słuchajcie teściowej czy mamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
2 minuty temu, Gość gość napisał:

Zróbcie tylko dla najbliższej rodziny ,nie słuchajcie teściowej czy mamy.

Jak teściowa chce to niech sama sponsoruje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Tesciowa niech sobie zaprosi polowe wsi ale za swoich gosci niech sama placi. Jak sobie to inaczej wyobrazasz?