Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

mandu9000

Netflix w Smart TV nie działa, co zrobić?

Polecane posty

Dzisiaj chciałem włączyć Netflixa na Smart TV w telewizji Sony Bravia, niestety podczas włączenia Netflixa wyświetlił się taki komunikat: ''Nie można połączyć się z serwisem Netflix, spróbuj ponownie lub odwiedź stronę www.netflix.com/help'' Dodam, że na początku założyliśmy normalnie Netflixa, ale potem zrezygnowaliśmy i teraz odnowiliśmy subskrypcje darmową i mamy na chwilę obecną Netflix i wydaje się teraz być ciekawy, bo przybyło parę programów. Dodam, że konto jest takie samo jakie było wcześniej i ani hasło, ani nazwa użytkownika oraz adres e-mail nie były zmieniane. Wszystko jest tak jak przedtem. To na pewno nie jest wina internetu, bo hasło ani nazwa sieci nie były zmieniane i powinno wszystko działać jak należy. Czego to może być powód, jeśli Netflix nie działa na Smart TV marki Sony? Proszę o pomoc!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość
Dnia 10.11.2019 o 20:14, mandu9000 napisał:

Dzisiaj chciałem włączyć Netflixa na Smart TV w telewizji Sony Bravia, niestety podczas włączenia Netflixa wyświetlił się taki komunikat: ''Nie można połączyć się z serwisem Netflix, spróbuj ponownie lub odwiedź stronę www.netflix.com/help'' Dodam, że na początku założyliśmy normalnie Netflixa, ale potem zrezygnowaliśmy i teraz odnowiliśmy subskrypcje darmową i mamy na chwilę obecną Netflix i wydaje się teraz być ciekawy, bo przybyło parę programów. Dodam, że konto jest takie samo jakie było wcześniej i ani hasło, ani nazwa użytkownika oraz adres e-mail nie były zmieniane. Wszystko jest tak jak przedtem. To na pewno nie jest wina internetu, bo hasło ani nazwa sieci nie były zmieniane i powinno wszystko działać jak należy. Czego to może być powód, jeśli Netflix nie działa na Smart TV marki Sony? Proszę o pomoc!

Wiem, że kilka dni później i wątek odkopany i po ptakach ale w moim przypadku pomogło zresetowanie telewizora do ustawień fabrycznych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×