Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Roneq1337

Samotny 19 latek

Polecane posty

Gość Roneq1337

Witam!

Mam 19 lat, studiuję na zaocznie na Politechnice Warszawskiej I prowadzę swoją małą firmę wysyłkową.

Jak to typowy nastolatek chodzę okazjonalnie na imprezy lub do klubów, co nie oznacza że nie lubię czasami w sobotę pograć na kompie albo obejrzeć filmu, ale nie mogę poznać nigdzie odpowiedniej dziewczyny którą bym mógł szczerze pokochać. W życiu spotkałem tylko jedną dziewczynę którą mógłbym pokochać (wiem że ze wzajemnością) - naturalnie piękną (nie malowała się ani nie była specjalnie obdarzona przez naturę), inteligentną i nieprzewidywalną. Po prostu czuliśmy do siebie chemię, ale nie zostaliśmy parą ponieważ strasznie dzieliło nas środowisko i wiem że ten związek by tego nie przetrwał - ona nie lubiła moich znajomych, ja jej znajomych obdarzałem nienawiścią i obrzydzeniem (koledzy i koleżanki typowi imprezowicze, niezbyt inteligentni, nie stronili od używek, balowali tylko za pieniądze rodziców). Dzisiaj jesteśmy dobrymi znajomymi, ona ma chłopaka który jest w porządku kolesiem I nie żałuję że nie jesteśmy razem. Dodam że jestem facetem który po wejściu do zakupy bierze tylko to co mi się podoba I pasuje (nie biorę czegoś co jest tanie, ale mi się nie podoba), nawet po wejściu do spożywczaka jeśli nie ma soku który chcę to nic nie kupuję.

Z wyglądu to jestem trochę ponad średnia, aczkolwiek moja nadwaga może być problemem (ważę 90kg przy 183cm). W życiu podobałem się trzem dziewczynom o których wiem, ale odrzuciłem je bo wiem że do siebie nie pasowaliśmy.