Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Wędrowiec

Generalnie Życie przez duże Ż

Polecane posty

Gość Wędrowiec

Cześć wszystkim zainteresowanych dyskusją jak i tych obserwujących temat. 

Piszę ponieważ odkąd pamiętam, cały czas mi chodzi po głowie zagwostka związana z bytem ludzkim. Aktualnie mam 20 parę lat, pracuję od skończenia szkoly średniej bez przerwy, studiuję oraz posiadam dziewczynę z którą jestem jak sie okazuje tylko z rozsądku (takie są moje wnioski po przeanalizowaniu). Pochodzę z rodziny gdzie w dzieciństwie pojawiał się alkohol i awantury. Rodzice dość młodo mnie zapragneli na tym świecie dlatego im to wybaczam, gdyż sam teraz widzę że młodość rządzi się swoimi prawami. Dzieki doświadczeniu różnych historii uważam że mam pewną przewagę wśród rówieśników, ktoŕych oczywiście traktuję z szacunkiem ale widzę w nich jeszcze rozmarzone dzieciaki z którymi ciężko porozmawiać na poważne sprawy.