Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Confidence

Ból podczas współżycia i wymioty bezposrednio po.

Polecane posty

Gość Confidence

Witam. Mam 27 lat i regularnie wspolzyje. Ostatnio w 16 dniu cyklu po seksie odczulam dosc silny bol(ostre klucie i scisk) podbrzusza i krotko po tym zwymiotowalam. Pozniej w 18 dniu cyklu bardzo bolało mnie w srodku w trakcie wspolzycia ( nie potrafie opisac tego bolu ) mozna by powiedziec ze bolala mnie macica tak w glebokiej czesci mojego ciala choc nie wiem czy trafnie to okreslilam. Od dluzszego czasu mam zaburzenia miesiaczkowania jestem pod stala kontrola lekarza ale niestety teraz nie moge sie do niego udac z tym problemem. Mialam niedawno robione i konsultowane badania morfologie i cytologie wszystko wyszlo dobrze i lekarz zalecil mi tylko brac witaminy. dodatkowo czesto pobolewa mnie ostatnio jajnik. Co moze powodowac bol podczas seksu skoro lekarz wykluczyl niektóre choroby ukladu    typu endometrioze i rozne zapalenia ? I dlaczego bol doprowadzil do wymiotow?  Prosze o pomoc. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kikup

Nikt Ci tu nie pomoże, bo nie jest w stanie. Dlaczego nie możesz iść do lekarza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Cinfidence
1 godzinę temu, Gość Kikup napisał:

Nikt Ci tu nie pomoże, bo nie jest w stanie. Dlaczego nie możesz iść do lekarza?