Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Nimfa Wodna

Studia po 30?Warto? Jaka uczelnia Katowice i okolice?

Polecane posty

Gość Nimfa Wodna

Witajcie. 

Mam dylemat wewnętrzny co zrobić z moją kariera zawodowa. Jestem już po 30 pracuje w zawodzie od 6 lat jako ksiegowa. Moje życie było pełne perturbacji i szkołę średnią kończyłam zaocznie. Także od poczatku jestem do tyłu w porównaniu z moimi rówieśnikami. Jestem dość ambitna i udało mi się przekwalifikować i zacząć karierę w finansach- nie obyło się bez poświęceń. W pracy zawodowej lubię się rozwijać i mieć poczucie, że robię i uczę się nowych rzeczy. Nie lubię nudy,  mam wewnętrzną potrzebę samorealizacji - głupie to nie? Przez brak papierki że szkoły wyższej mam poczucie, że jestem księgowa gorszego sortu 😞 Chcąc zmienić pracę, wiele ofert jest poza moim zasięgiem. Firmy wola mniejsze doświadczenie zawodowe lub jego brak ale musi być dyplom. Dodatkowo od dekaty nie używam języka obcego i oczywiście  moja znajomość języka spadła z poziomu sredniozaawansowanego do prawie podstawowego- mam blokadę żeby mówić. W pracy z fakturami sobie radzę, przetłumacze sobie wszystko, maile również, ale mam problem żeby z kimś porozmawiać. 😞 Myślę o studiach tylko w kategorii zdobycia dyplomu, bo poszerzać wiedzę wolę robiąc kursy w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce. Boję się,ze nie poradzę sobie. Musze pogodzić pracę zawodową na pełnym etacie, plus bycie mama 8 letniego dziecka i żona, i oczywiście studia (zjazdy, wykłady, nauka, prace dodatkowe). Chcę mieć to już za sobą, ale boję się cholernie że nie podołam. Tym bardziej, że studia nie są darmowe i dość mocno nadszarpne budżet domowy.