Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Gosc

19 latka w związku ze starszym facetem

Polecane posty

Gość Gosc

„Starszy” mam na myśli 28-32 lata. 

Jak myslicie, czy facet w tym wieku mógłby się zainteresować na poważnie dużo młodsza dziewczyna? Może są tu panowie w tym wieku i by coś powiedzieli.

Mam 19 lat i zawsze podobali mi się starsi. Chciałabym się zakochać i wreszcie być w związku. Chłopaki w moim wieku niestety nie nadają się do poważnych relacji, chcą się raczej bawić, nadużywają alkoholu, mylą uczucie z pożądaniem. 

Czy to, ze nie mam dużego doświadczenia z facetami mogłoby być jedną z przeszkód? 

Naprawdę nie chodzi mi o pieniądze ani nic z tych rzeczy. Po porostu o partnera życiowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

znajdziesz takiego, ale wsrod tych starszych sa tez tacy, ktorym chodzi tylko o seks

 

no i taki 30 latek, ktory lubi nieco mlodsze partnerki, to jednak wolalby raczej 21-22 latke niz 19 latke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosx
7 minut temu, Gość gosc napisał:

znajdziesz takiego, ale wsrod tych starszych sa tez tacy, ktorym chodzi tylko o seks

 

no i taki 30 latek, ktory lubi nieco mlodsze partnerki, to jednak wolalby raczej 21-22 latke niz 19 latke

No właśnie bym się tego obawiała. No ale mam taka zasadę, ze nie poszłabym po kilku spotkaniach do łóżka, a taki który chciałby mnie tylko zaliczyć mógłby się znudzić bo skoro nie zależy mu na mnie to nie będzie walczył, tylko znajdzie taką która odrazu mu wskoczy do łóżka. 

Te 2/3 lata robiłyby aż taką różnice? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

mysle ze te 2 -3 lata wiecej jednak dodaja dziewczynie dojrzalosci no i jest dwojka z przodu