Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Toska5

Czy związek idzie ku upadkowi ?

Polecane posty

Hej !

Jestem z facetem od 2 miesięcy, poznaliśmy się przez popularna aplikacje randkowa, pisaliśmy ze soba 2 tygodnie, po pewnym czasie od spotkania na żywo zdecydowaliśmy się być razem. Wszystko jest okej jak widzimy się na żywo. Ale nie potrafimy utrzymywać rozmowy przez komunikatory ( bo oboje nie lubimy rozmów przez telefon). Nie będziemy widzieć się teraz przez 2 tygodnie, boję się ze to się skończy. Chociaż pytałam go czy wszystko między nami okej i czy dobrze się przy mnie czuje, to twierdzi ze tak... jednak ja mam ciagle wątpliwości i obawy, ze nie jest tak jak powinno. Jest osobą bardzo zapracowana, ja przez obecna sytuacje w kraju nie pracuje. On ma juz bardzo dobra pracę, ja nadal studiuję. Może przez to wynikają jakies moje kompleksy... Boję się, ze po tak krótkim czasie traci mną zainteresowanie. Pandemia trochę utrudnia sytuację, bo nie możemy nigdzie wyjść, wyjechać na weekend za miasto itp. 
Czy jest szansa, żeby wróciło zainteresowanie z jego strony ? 
Czy wyolbrzymiam problem...
Jestem osoba atrakcyjna, ale mam problemy z pewnością siebie... być może wynika to z tego, ze on wiele osiągnął, chociaż jest pare lat starszy ode mnie ( ja mam 24 lata).

dziękuję z góry za odpowiedzi 🙂 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję, tak pewnie jest. Tu wychodzi mój brak doświadczenia, jeżeli chodzi o związki ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach