Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
AmidaButsu

A nigdy nie byłem na akupunkturze może kanały energetyczne mi odblokuje

Polecane posty

Napisano (edytowany)

Ponoć można czuć się lepiej...

Ale zobaczymy, przed wyjazdem na wyspę do Panienki. Idę na igły na każdą z czakr xD... Po kolei...

Zdam relacje czy działa...

Nigdy w życiu nie byłem.

Hmmm 🦄🎭💀

Edytowano przez AmidaButsu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też bym poszedł ale wcześniej muszę uzdrowić własną duszę, moja aura jest w takim bałaganie ostatnio, że nie wiem kim jestem. Moja babka chodziła kiedyś i podobno działa. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znajomy mamy, na żylaki stawia pijawki i zna się na masażu, nastawianiu kręgosłupa i igły chwali do akupunktury... 🐧💀 

xD

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, BennieAndTheJets napisał:

Też bym poszedł ale wcześniej muszę uzdrowić własną duszę, moja aura jest w takim bałaganie ostatnio, że nie wiem kim jestem. Moja babka chodziła kiedyś i podobno działa. 

To oddaj swoją duszę diabłu skoro i tak nie wierzysz w to że dawno jej nie ma..🐧🐾🎃 

A poważnie to duszę nie trzeba leczyć wystarczy być realnie tym kim jest się na prawdę, nie w Iluzji..🐍🐰

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, AmidaButsu napisał:

To oddaj swoją duszę diabłu skoro i tak nie wierzysz w to że dawno jej nie ma..🐧🐾🎃 

A poważnie to duszę nie trzeba leczyć wystarczy być realnie tym kim jest się na prawdę, nie w Iluzji..🐍🐰

To to ja wiem, miewałem takie okresy w życiu ale znowu się pogubiłem, bo lubię sobie komplikować życie na ziemi. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A najlepiej jest zaufać w prawdę na swój temat i intonować cały czas mantrę ochronna.

Namu amida Butsu 😎.

Wystarczy prosić Amithabha o łaskę z góry, aby oczyścił maszedusze z Iluzji Maya 🐰🎭😈

Żadna inna podstawa Bytu czy niebytu nie może stawić mu czoła

Gdyż to Absolut Bóstwo Nieskończoności 🤗💀🦄

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
5 minut temu, BennieAndTheJets napisał:

To to ja wiem, miewałem takie okresy w życiu ale znowu się pogubiłem, bo lubię sobie komplikować życie na ziemi. 

Mnie Chaos nigdy nie porywa gdzie on chce być władca to ja decyduje a on się słucha mnie.🤗😈xD  

 

Edytowano przez AmidaButsu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, AmidaButsu napisał:

Mnie Chaos nigdy nie porywa gdzie on chce być władca to ja decyduje a on się słucha mnie.🤗😈xD  

 

Za słaby na to jeszcze jestem xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, brokentiger87 napisał:

ja kiedyś byłam i nie miało to nic wspólnego z bioenergią, akimciu. 

Ale Tylko Energia istnieje. i jej pola... wiec jak nie ma nic wspólnego? ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, akimuszki napisał:

Ale Tylko Energia istnieje. i jej pola... wiec jak nie ma nic wspólnego? ;]

eee w szkole było, że istnieje jeszcze np. materia;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chodziło mi o bioenergię w połączeniu z duchowością, a nie z bioenergią dosłownie rozumianą, bo medycyna z bioenergią dosłownie rozumianą oczywiście ma wspólnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zwykla Nauka ktora znamy, jest naturalna i dla niej wciaz nie ma najmniejszych dowodow ze istnieje jakas obiektywna rzeczywistosc... 
Dowodow wciaz brakuje. a Jednak zaprzeczyć jej nie sposob... meterialnemu swiatu..
a stwarzaja go dwie sobie przeciwne sily, ktore odpowiadaja za rownowage jego.. losowosc sie zmienia az nastepuje wypadniecie
w koncu i liczby diabla 666... a Gdyby byla widziana oczyma Boga smierci przed tym zanim by wypadla liczba diabla 666. dalo by sie uratowac sytuację?:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, brokentiger87 napisał:

chodziło mi o bioenergię w połączeniu z duchowością, a nie z bioenergią dosłownie rozumianą, bo medycyna z bioenergią dosłownie rozumianą oczywiście ma wspólnego

igielki Tygryskowi nie pomogly? 😞  ehhh 😘

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
26 minut temu, BennieAndTheJets napisał:

Za słaby na to jeszcze jestem xD

wrecz przeciwnie, jakie znaczenie ma sila, gdzie sen staje sie rzeczywistoscią, ktora jest z pozoru tak bardzo realna i znana, z ktorą wiaze nas.. wszystko co samsaryczne 😛 bez grzechu jest Dusza. szkoda ze dopiero w chwili smierci dusza ujrzy siebie znowu... 😛  widzac o wiele wiecej🤡😬

Ach tak musi to byc wolna Dusza, czysta jak sam Brahme ^^ Esencja bytu i krolestwa doskonałego ^^ przeznaczonego demonom....:classic_sad:

Edytowano przez akimuszki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, akimuszki napisał:

igielki Tygryskowi nie pomogly? 😞  ehhh 😘

coś tam pomogły:) takie odprężające:) czysta neurologia, żadnej magii czy religii czy czegokolwie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, oinqx napisał:

Nie kumam chyba bym sie wsciekla jakby igielki mnie macaly i kojarzy mi sie z Hellraiser fajny horror jak facetz rozrywaja lancuchami i flaki wszedzie a wgl to jak otworzyc trzecie oko a czy niektorzy maja trzy sutki

😮 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale to akurat działa tak jak stawianie Baniek gdy masz zapalenie płuc nadal nie wiadomo jak działa ale działa o tak jest z igłami... xD

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, AmidaButsu napisał:

Ale to akurat działa tak jak stawianie Baniek gdy masz zapalenie płuc nadal nie wiadomo jak działa ale działa o tak jest z igłami... xD

 

czemu nie wiadomo jak działają bańki?  https://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/metody-alternatywne/stawianie-baniek-skuteczny-sposob-na-infekcje-aa-ZArh-q6HG-TgFm.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×