Adela01 0 Napisano Październik 12, 2020 Witam . Od sierpnia dostaje od nich wiadomości w celu zapłacenia jakiś rat.. problem w tym że ja w ogóle Nie zamawialam od nich nic . Nie są to małe pieniądze bo 450 zł. Co jakiś czas wysyłają mi wiadomość SMS żeby się skontaktowac z nimi Ale jak odzwaniam to zero odzewu automatyczna sekretarka informuje mnie że w celu bezpieczeństwa proszę zadzwonić później, zasłaniają się Covid19 ... co mam robić. W liście przyszło że niby o maja tego roku coś zamówiłam. Tylko że jest mały problem mój stan nie pozwala na dietę bo jestem w ciąży. I żadnej diety nie potrzebuje. Co robić? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Adela01 0 Napisano Październik 12, 2020 Odpisałam im. Na SMS w ogóle nie odpowiadają. Jedynie na maila.. Ale to też tak jakby chcieli A nie mogli. Proszą mnie bym im podała dokładne dane adres zamieszkania i nazwisko... by mogli wysłać swoje produkty. Tłumaczenia że nic nie zamawialam I nie Bede płacić za nic nie pomagają. A w ogóle takie błędy robią że szok. Moje miasto napisali z błędem i są dwa różne nazwiska... dlatego chcą dokładny adres i nazwisko.. napisałam im że im nie podam to za kilka dni wysłali mi wiadomość SMS : "Drogi Kliencie, prosimy o pilny kontakt +48 22 397 03 45 w celu unikni cia gro cego post powania na drodze s dowej. To Twoja ostatnia szansa na sp at zaleg ej kwoty bez ryzyka ponoszenia dodatkowych kosztow. Dzi kujemy, Juice PLUS+ " taki sam dostałam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Adela01 0 Napisano Październik 12, 2020 Chyba tak właśnie zrobię. Nic innego mi nie zostało. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach