Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Adela01

Juice PLUS+

Polecane posty

Witam . Od sierpnia dostaje od nich wiadomości w celu zapłacenia jakiś rat.. problem w tym że ja w ogóle Nie zamawialam od nich nic . Nie są to małe pieniądze bo 450 zł.  Co jakiś czas wysyłają mi wiadomość SMS żeby się skontaktowac z nimi Ale jak odzwaniam  to zero odzewu automatyczna  sekretarka informuje mnie że w celu bezpieczeństwa proszę zadzwonić później, zasłaniają się Covid19 ... co mam robić. W liście przyszło że niby o maja  tego roku coś zamówiłam. Tylko że jest mały problem mój stan nie pozwala na dietę bo jestem w ciąży.  I żadnej diety nie potrzebuje. Co robić? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpisałam im. Na SMS w ogóle nie odpowiadają. Jedynie na maila.. Ale to też tak jakby chcieli A nie mogli. Proszą  mnie bym im podała dokładne dane adres zamieszkania i nazwisko... by mogli wysłać swoje produkty. Tłumaczenia że nic nie zamawialam I nie Bede płacić za nic nie pomagają. A w ogóle takie błędy robią że szok. Moje miasto napisali z błędem i są dwa różne  nazwiska... dlatego chcą dokładny adres i nazwisko.. napisałam im że im nie podam to za kilka dni wysłali mi wiadomość SMS : "Drogi Kliencie, prosimy o pilny kontakt +48 22 397 03 45 w celu unikni cia gro  cego post powania na drodze s dowej. To Twoja ostatnia szansa na sp at  zaleg ej kwoty bez ryzyka ponoszenia dodatkowych kosztow. Dzi kujemy, Juice PLUS+ " taki sam dostałam. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×