march1205 1 Napisano 2 godziny temu Jestem nowym pracownikiem, branża jest mi znajoma, posiadam doświadczenie klika lat, wiadomo nie ma tak że jestem w miejscu, mam możliwość przeczytania nowych informacji itd, zastanawiam się jak zachowywać się w pracy ? impowizować przy innej pracowniczce pod tytułem raz być smutnym raz uśmiechniętym, przepraszać lub żartować lub być poprostu w swojej osobie nie martwić się o opinia, trzymać się siebie. Zastanawiam się dzisiaj ludzie bardziej udają że pracują ? zasypują się pracami żeby mieć dużo doświadczenia zawodowego ? a może pracują na kilka miejsc ze względu na to że ciężko z zarobkami? Zastanawiam się jak znosić pomyłki jakie zdarza się popełnić w pracy lub nieciekawe opinie, macie jakieś sprawdzone metody do podzielenia ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
libi sztisel 12 Napisano 2 godziny temu (edytowany) Nic nie rozumiem Edytowano 2 godziny temu przez libi sztisel Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Onaaaa 824 Napisano 1 godzinę temu Możesz powiedzieć w jednym zdaniu o co pytasz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach