Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
yamebe9975@naqulu.com

Ja lat 50, ona lat 25... Moje obawy.

Polecane posty

Zaczynając od siebie powiem, że prowadziłem ustabilizowane życie starego kawalera.W tym roku skończyłem 50 lat, jestem dość wysokim ( 180 cm)lekko szpakowatym już niestety blondynem.Dość wysportowany, bez nadwagi.Był czas , że podobałem się kobietom, ale nic z tego nie przetrwało. Pracuję od wielu lat w tej samej dużej firmie, na stanowisku bez możliwości awansu ani degradacji.Mieszkanie w bloku, średniej klasy auto, kilku starych kolegów do wspólnych wypadów do lasu i na Mazury, czasami na wódeczkę.

Rok temu , prosto po studiach, pojawiła się w firmie Ona. Obecnie ma 25 lat, pracuje w dziale handlowym, duża styczność z klientami i dostawcami, w przeciwieństwie do mnie. Piękna i urocza blondynka z włosami do pasa, zawsze ładnie uczesanymi.Zgrabna, szczupła, wiotka, płynie a nie chodzi. Ok.170 cm wzrostu, często na szpilkach, wtedy prawie równa ze mną.Nienagannie ubrana, w pracy klasycznie biurowo. Przedstawiono nas sobie przed rokiem oficjalnie.Zwróciłem uwagę na urodę i to wszystko.W pracy nasze obowiązki nie stwarzają okazji , mamy odrębne profile pracy.Spotykaliśmy się tylko przypadkowo.Dzień dobry i do widzenia. Wiosną dosłownie kątem oka zauważyłem ją, jak podmiejski uciekł jej sprzed nosa.