Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
onanaforum

Fizjoterapia to przyszłość??

Polecane posty

Jestem studentką fizjoterapii stacjonarnej.. obecnie pisze prace licencjacką i zamierzam kontynuować studia w trybie zaocznym ... zaocznym z tego powodu, że chcę rozpocząć pracę w zawodzie, staż ... obawiam się, ze w mojej okolicy nie dostanę pracy... z tego co słyszę i czytam okazuje się że ten "przyszłościowy zawód" wcale nie daje dużych możliwości... własny gabinet?? okej ale najpierw chcę zdobyć odpowiednie doświadczenie, jak? gdzie? jeśli wszyscy wkoło mówią... "masz już coś nagrane?" nie nie mam ... nie mam żadnych znajomości... uwielbiam to co robię... chcę się spełniać zawodowo... ale boję się, ze nie mam żadnych szans... Jak Wy to widzicie?? Jak to było w Waszym przypadku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość liska liska
w Niemczech - bardzo przyszłościowy, ucz sie jezyka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
język znam perfekt, ale jak zapewne zdążyłaś zauważyć problem tkwi w tym, ze TUTAJ ... W POLSCE jest ciężko...czy to tylko takie gadanie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tez własnie piszę prace z fizjoterapii i wydaje mi się, znaczy jestem prawie pewna,ze pracy w zawodzie u mnie nie znajdę a mieszkam w średnim miesce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No licencjata skonczyc muszę,bo został mi jeden semestr. A potem nie wiem, naprawde nie wiem co będzie...nie wiem czy isc na mgr,bo naczytałam się,ze nie bardzo się to opłaca. Z drugiej strony co mi daje licencjat:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dokładnie tak... dlatego ukończę te studia wbrew wszystkiemu... masz już zrobione jakieś kursy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach