Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość NIEKARMIĄCA

KIEDY OKRES?PO KARMIENIU PIERSIĄ

Polecane posty

Gość NIEKARMIĄCA

Przestałam karmić 3 tyg temu.W ciąży nie jestem bo robiłam test,lekarz mnie badał i przepisał bromergon przez 10 dni po 1 tab.Jak w tym czasie nie dostanę @to trzeba usg i wywoływać luteiną.Czyli w sumie 3 tyg po karmieniu nie mam @.Dodam,że mój gin chce mnie naciągną,wizyta 70 i usg 70 a ja chce już chodzić państwowo ale wizyte mam 31.08.Czy mam czekać do końca sierpnia?bóle mam na codzień i bardzo się męczę,mam wrażenie,ze zaraz dostane okres a tu nic.Czy naprwde trzeba lekami wywoływać?Co o tym sadzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hej :) ja karmilam 4 miesiace , skonczylam 15 maja a pierwszy okres dostalam 13 czerwca czyli prawie miesiac po :) bylam potem u gina i powiedzial ze okres dostalam idealnie ;) i dodal ze to w sumie jest indywidualna sprawa organizmu kazdej kobiety kiedy sie dostanie okres po karmieniu.... to tak jak z krawieniem po porodzie...jedne maja dluzej inne krocej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kobieta2007
Daj organizmowi czas... to nie wyścigi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość -i-ja-też
jeszcze nie mam a czekam 1 miesiąc:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aga_p