Odpowiedz na ten temat

bóle w żyłach, nogi, ręce... pomocy!

  • zaniepokojona kryśka 2008.10.09 [10:03]
    bola mnie tak jakby żyły, w rękach, nogach, bolą mnie też plecy i tak już kilka dni, mam umowioną wizyte u lekrza ale dopiero w poniedzialek, chcialabym wiedziec co to za cholerstwo, czy ktoś w was mial takie objawy? co to moze byc?
    a, jeszcze mam stan podgoraczkowy!
    pozdrawiam i prosze o pomoc
  • lopoa 2008.10.09 [10:06]
    nie mozesz szybciej do tego lekarza?pewnie da skierowanie na badania i to też trche potrwa.Poszukaj,może ktoś cię pzryjmie wcześniej.
  • a może to bóle kości 2008.10.09 [11:49]

  • zaniepokojona kryśka 2008.10.13 [15:49]
    sama juz nie wiem, jestem po badaniach krwi, nerek, przeplywowosci krwi, zyl itp. i nic.
    zyly super, wyniki wszystkie tez
    a boli jak cholera
    lekarze rozkladaja rece, czy ktos z was tak mial????
  • jjjjjjjjjakboliiiiiiiiiiiiiii 2008.10.13 [16:24]
    a jakie badania jesli chodzi o krew mialas robione/???
    bo mnie tez boli nogi w jednej czuje ucisk, ale morfologia w normie, a czas kaolinowo kefalinowy w gornej granicy normy wiec chyba ok z krazeniem????????? moze to reumatyzm??
  • Jeżeli są to bóle kości 2008.10.13 [16:24]
    Jeżeli są to bóle kości to świadczy to - wbrew pozorom - o zdrowieniu (bóle okostnej). Organizm bólem sygnalizuje Ci, żebyś teraz nie podejmowała żadnego wysiłku (bo kości są teraz bardziej narażone na złamanie), a nie że coś złego tam się dzieje.

    A miałaś bóle głowy albo dreszcze?
  • MIałam cos podobnego... 2008.10.15 [11:34]
    miałam cos podobnego nie umiałam tego opisać jakby bóle żył w rękach i nogach, do tego spuchnięte nogi i co sie okazało to miałam powazne problemy z krążeniem, jak zrobiłam badania to lekarka sie przeraziła wynik był 10 krotnie wiekszy od normy!!! Także lepiej pójśc do lekarza i to szybko
  • jjjjjjjjjakboliiiiiiiiiiiiiii 2008.10.15 [11:35]
    ja nic opuchnietego nie mam, jak czytalam objawy zakrzepicy to raczej do mnie nie pasuja tez
  • zaniepokojona kryśka 2008.10.15 [20:27]
    ale miałam usg, badano mi też krążenie, myśleli że to właśnie coś z żyłam, krążeniem, to badanie trwało bardzo długo, dostałam 70 punktów na 70. Lekarz mówił, że żyłu super, krążenie też, więc co?????
  • zaniepokojona kryśka 2008.10.16 [00:07]
    nerwica u mnie odpada..
    ja nie wiem co to nerwy usmiech.gif
    spokojna jestem jak nie wiem, przed egzaminami - zadnego stresu nigdy nie mialam, w pracy -tez spokojna, w domu - tez nie wychodze z siebie, nie ma awantur. Moj maz mowi, ze ja nie mam systemu nerwowego w ogole jezyk.gif
    cos w tym jest...
    nerwicy nie mam na pewno, to jest jedyna choroba, ktora moge wykluczyc na 100%
  • stres-stop 2008.10.16 [09:15]
    ale byc moze tak sie przejelas tymi bolami ze ciagle myslisz i jakos mozg podswiadomie wysyla sygnaly ze boli
    żyj tak, jakby jutra miało nie być
  • zaniepokojona kryśka 2008.10.16 [10:04]

    być może, ale nie wywowałam ich podświadomie...
    skądś się pojawiły, poza tym, pracuję i nie mam czasu, a na pewno nie mam go do 15 żeby myśleć czy cos mnie kluje...
    a boli też w pracy, więc to chyba nie jest siła sugestii...
  • NieWiemCoMamOtymMyslec 2008.10.16 [10:08]
    jesli masz noge spuchnieta powinien powtorzyc badania usg i jakies przeswietlenie czy cos
  • 39. latka 2010.01.26 [21:21]
    Witam. Od kliku miesięcy mam te same dokuczliwe objawy, które opisałyście: nieregularne kłucie i tępe bóle w rękach i nogach a nawet w szyi. Bóle powoli narastają. Są częstsze i mocniejsze. Szybko ustępują. Nie mam obrzęków ani innych zmian. Na początku były niemal niewyczuwalne. Ból według mnie nie pochodzą od kości lecz od żył lub mięśni. nie mam śladów na żyłach, bo lekarz obejrzał je. Ostatnio też po forsownym dniu pobolewała mnie żyła w lewej nodze (z tyłu nad stawem kolanowym) i widziałam tam wypukłość. Według mnie ten ból jest jednak trochę inny, niż te "kłucia" po wewnętrznych stronach rąk i nóg. Jestem zdrowa. Na nic nie chorowałam, uprawiam sport regularnie, nie mam nadwagi, raczej nie jestem znerwicowana, choć ostatnio miałam duże zmartwienie. (Bóle zacząły się w tym samym okresie). NIedawno też robiłam badania krwi, cholesterol i wszystko było ok. Czy to już menopauza? nerwica? żyły? Do jakiego specjalisty udać się najpierw? A może ktoś już wie, co to jest? Proszę o radę.
  • lusil 2010.08.05 [12:31]
    Na bank potrzebne czyszczenie wątroby i to najlepiej sposobem Huldy Clark. Na usg nie widać kamieni wewnątrz wątrobowych, ale jest ich pełno, tak było u mnie.
  • jka 2011.02.28 [12:06]
    chloniak to kropeczki czerwone idz do onkologa
  • zespół empiro 2011.02.28 [12:25]
    na zakwasy to pomogą kąpiele w słonej wodzie
    2-3 łyżki stołowe na wanne wody i siedzieć min 20min i (nikogo nie namawiam ) piwo w ilości 0,5l przed snem
    z teko co opisujecie to albo jakieś stany zapalne mięśni lub ściegien
    takie bule występują również przy tzw korzonkach i nieprawidłowościami w obrębie nerwu kulszowego

    co łatwo można sprawdzić domowym sposobem

    lub u neurologa

    empiro
  • beata-40 2012.01.06 [01:40]
    witam mam nadzieje ze moze ktos mi poradzi o co u mnie chodzi.Jestem juz 3 miesiac od odstawienia sterydow,a od 1 miesiaca bola mnie rece i nogi mam problem z szybkim wstaniem z lozka,nie dam rady nawet rozpiac biustonosza,proste czynnosci sprawiaja mi wiele bolu,nie wiem co to moze byc.Pomocy!!
  • misia555 2012.01.06 [12:36]
    mnie też bolą żyły, ale na rękach, sa bardzo widoczne pokazują się coraz to nowe...czy to jakaś choroba?
  • JakaNerwicaPanie :) 2013.01.12 [21:03]
    Wszyscy pisza co im dolega a nikt nie pisze czy rozwiazal problem.
    Dopisze wiec swoja historie, tez bez rozwiazania:
    4 miesiace temu zaczela mnie bolec lewa reka, poszlam do lekarza ktory stwierdzil ze mam ucisniety nerw gdzies w okolicy szyji, dal skierowanie na RTG i na fizykoterapie.
    Cwiczenia nic nie daly, RTG nie wykazalo zadnych anomalii. Lekarz rozlozyl rece.
    Od paru tygodni do bolu reki dozedl bol drugiej reki oraz obu nog, ale troche inny niz ten pierwotny. Ten pierwszy bol to bylo takie uczucie ciezkosci. A teraz mam klucia, jakby ktos mi cos wbijal i od razu wyjmowal. Bol trwa parenascie sekund do paru minut po czym zupelnie znika i pojawia sie gdzie indziej, jednak nigdy w stawach, tylko zawsze w "dlugich" kosciach, czy miesniach, trudno mi okreslic dokladnie.
    Tez raczej wykluczam nerwice, mimo ze jestem dosc nerwowa (stres w pracy, w domu), bo bol pojawia sie kiedy o nim nie mysle akurat specjalnie.
  • ja ostatnio 2013.01.18 [00:16]
    mam podobnie...
    kucie w nogach i rekach a nawet w palcach u rąk.
    kucie trwa kilka sekund i mija i występuje gdzieś indziej i tak w koło. trwa to tydzień,dwa potem mam przerwę też tydzień dwa i znowu się to samo dzieje
  • qwtrt34 2013.01.18 [02:54]
    a ja miałam zamiar zrobić jakieś podstawowe badania krwi i iść z tym do lekarki rodzinnej niech ona mysli dalej co robić, ale przebywałam poza miejscem zamieszkania, więc odkładałam wizytę.
    a teraz objawy osłabły i prawie ustały, więc straciłam motywację do szlajania się po lekarzach, zwłaszcza że jestem pewna, że nic z tego nie wyniknie konstruktywnego.
    brałam aspirynę przez kilka dni, która jak wiadomo rozrzedza krew, więc może to pomogło.
  • eMaeMa 2013.03.03 [19:38]
    hej,
    mam podobny problem od około miesiąca.
    Któregoś dnia nagle obudziłam się z bólem lewej nogi- jakby żył. Ból był przeszywający, rozrywający, od stopy przez łydkę i całe udo. Utrzymywało się tak kilka dni. Potem ból stał się miejscowy- a to łydka, a to stopa, czy udo. Bolało już trochę mniej, ale cały czas ''czułam'' lewą nogę. Któregoś dnia poszłam biegać. W czasie biegania czułam, że coś jest niezbyt w porządku, ale ból był na tyle lekki i tylko 'uciskowy' że kontynuować. Kolejnego dnia przebiegłam tylko pięć okrążeń stadionu, więcej nie dałam rady przez nogę. Cały czas ból się utrzymuje- kłujący, uciskowy, czasem mam dziwne skurcze, w nocy czuję jakby ''bąbelki'' pod skórą . Zresztą czuję całą lewa stronę ciała. Lewa dłoń jest lekko spuchnięta i ściskając ją w pięść trochę pobolewa. Nie mogę przez to wszystko spać, od ponad dwóch tygodni. Zasypiam w okolicy piątej, szóstej rano,a wstawać muszę trzy godziny później. Jestem wyczerpana psychicznie i fizycznie...
  • gość 2013.06.12 [19:35]
    przy takich objawach trafiłam na badania żył i nic wszystko ok, zapytałam lekarza skąd ten ból w obrębie żył, powiedział, że to może byc celulit, zdziwiałam się, przy kości piszczelowej jak może być celulit, za to żyła jest bardzo widzoczna
  • Gga 2013.06.18 [12:07]
    A czy Panie zbadały sie pod katem boreliozy??????????? Moze warto to sprawdzić???????
  • gość lat 37 2013.10.28 [19:23]
    Witam -mam ten sam problem co :
    --------------------------------------------------------- -------------------------------------
    39. latka
    : nieregularne kłucie i tępe bóle w rękach i nogach a nawet w szyi. Bóle powoli narastają. Są częstsze i mocniejsze. Szybko ustępują. Nie mam obrzęków ani innych zmian. Na początku były niemal niewyczuwalne.Według mnie nie pochodzą od kości lecz od żył lub mięśni. nie mam śladów na żyłach.
    --------------------------------------------------------- -------------------------------
    Te same objawy.
    W związku z tym zrobiłam badania krwi i okazło się , że cholesterol jest dość wysoki. Ból jest bardzo nieprzyjemny-pojawia się w okolicacho szyi, nóg i rąk.
    Głównie wewnętrznie-jakby żyły były zatkane i krew przepływała z trudem, albo byłaby niezwykle gęsta i rozciągała żyły podczas przepływu . Trwa to kilka sekund i jest okropne.
    Mam problemy z kręgodłupem i ktoś powiedział mi, że to może być przyczyną bólu, ale ja mam wrażenie , że problem wynika z żył.
    Proszę o radę. Z góry dziękuję wszystkim oczko.gif
  • gość 2014.01.06 [19:51]
    Witam czy ktoś z Was poznał diagnozę? Bardzo proszę o odpowiedź. Ja również mam kłucia w nogach (łydkach, stopach), rękach (dłoniach, nadgarstkach) bardziej z prawej strony ciała czasem jakby w stawach czasem bardziej w mięśniach bądź kościach ciężko zlokalizować . Miałam też bóle mięśniowe jakby zakwasy, które narazie ustąpiły. Wyniki krwi mam dobre jedynie w pierwszym miałam za wysokie żelazo, które w drugim badaniu było już w normie. Czekam na wizytę u kardiologa i bad. w kierunku boreliozy. Bardzo proszę o wiadomość.
  • gość 2014.01.07 [09:54]
    Może to zakwaszenie organizmu. Poczytajcie o proszku zasadowym.
  • Srokabezoka 2014.02.25 [10:42]
    W kwestii kłucia, bólów mięśni i drętwienia kończyn to ja bym jeszcze na waszym miejscu zrobiła badanie na tężyczkę. Mi dopiero któryś z kolei neurolog dzięki badaniu na objaw Chwostka zdiagnozował problem a potwierdziły inne badania... Objaw Chwostka sprawdza się stukając delikatnie młoteczkiem w część twarzy między uchem a kącikiem ust. Jeśli stuknięcie powoduje skurcz w okolicach ust ( u mnie bardzo wyraźny w części między górną wargą a nosem) to tężyczka jak znalazł. Bardzo mało lekarzy diagnozuje to prawidłowo bo częściej występuje tężyczka utajona, która nie daje jednoznacznych objawów... Może komuś to pomoże. Ja się męczyłam 12 lat zanim zdiagnozowali prawidłowo...
  • gość 2014.11.21 [13:16]
    Witam wszystkich serdecznie. Wiem że wątek jest stary, ale chciałbym aby ktoś napisał czy coś u kogoś już zdiagnozowano??, Od miesiąca mam takie same objawy ciągle jestem u różnych doktorów ale niestety każdy umywa ręce, nikt nie chce mi pomóc smutas.gif , zrobiłam już szereg badań ale nic niepokojącego nie wychodzi a jak każdego dnia czuję się co raz to gorzej, może koś wie co to może być, albo chociaż do jakiego specjalisty mam się udać.
  • gość 2014.11.21 [13:21]
    moja zona leczy sie na to samo, macie niedroznasc zyl.

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...