Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Lektarynka85

Miękki materac a ból kręgosłupa

Polecane posty

Gość Lektarynka85

Lubię spać na miękkim materacu, tylko że od jakiegoś czasu pobolewa mnie kręgosłup. Koleżanka z pracy doradziła mi abym zmieniła materac na twardszy, ale mam mieszane uczucia. Czy naprawdę twardszy materac jest zdrowszy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość miałam materac
ze spężynami kieszeniowymi, nie polecam. Od kilku miesięcy użytkuję materac z pianki wysokoelastycznej i sobie chwalę. On dostosowuje się do ciała i naturalnego kształtu kręgosłupa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Lektarynka85
A twardszy będzie generalnie ze sprężyn czy z takiej pianki? Nie znam się na tym kompletnie, a chciałabym dokonać dobrego wyboru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lepszy dla kręgosłupa jest twardszy materac, i nie ze sprężynami, ale z pianki. Idź np. do Ikei, tam Ci doradzą dobry materac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ambasador