Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Ciężkie rozstanie

Polecane posty

Gość gość

Hej jestem tu nowy w sumie to postanowiłem posłuchać co wy mi powiecie . więc rok temu zacząłem bardzo mocno przyjaźnić się z jedną koleżanką z klasy właśnie skończyliśmy liceum a poprzednie dwa lata była zwykła kumpelą.Ona poznała mnie ze swoją przyjaciółką i utworzyliśmy takie trio . zawsze oglądaliśmy razem filmy , zartowalismy , mamy podobne zainteresowania lubimy te same filmy , nawet gralismy w gry co u kobiet chyba nie częste, tak mi się wydaję. W sylwestra bardzo nas zbliżyło , mnie i tą kumpele z klasy , lezelismy obok siebie przytulaliśmy na koniec ją pocałowałem , no i pomyślałem sobie super to chyba jest kobieta dla mnie , nareszcie świetnie mi że mogę być szczęśliwy. Poczucia humoru te same takie trochę wariaty z nas były i było cudownie . jednak ona powiedziała mi że nie mogę przyznawać się klasie do związku , kryliśmy to nie wiem dlaczego , nie mogliśmy okazywać sobie uczuć przy innych ludziach, tylko jak byliśmy sami np. W domu , za rękę też nie mogliśmy iść.Wytrzymałem z tym, jednak robiłem jej kłótnie o to mimo wszystko zawsze ja byłem winny i zawsze one przeciwstawiały się mnie , robiła mi wtedy kary że nie mogę zabardzo się rozpędzac podczas pocałunków. Nikomu nie życzę tego żeby związek był kryty.nawet nie mogłem za bardzo mówić " kocham cię" bo według niej to było przereklamowane. Nadeszly wakacje znalazłem prace niestety na popołudnia więc nie mogliśmy się często widywac , gdy miałem dzień wolny poszliśmy do kina na piratów z karaibow we trzech , zrobiłem wtedy kłótnie jej bo więcej gadala z przyjaciółka niz ze mną no cóż. 3 dni później planowaliśmy wyjazd do grecji we trzech niestety w jednym pokoju , ale niestety ja musiałem na ten wyjazd pracować a one miały pieniądze z kieszonkowego albo rodzice im