Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

wkrótce to wszytko skończe

Polecane posty

Gość gość

nie mam siły, pochodze z rodizny w której jest ojcec despota, nie pracuje, wyprzedał cały majątek, nie mamy nic, komornicy nas nachodzą, a przejąłem rolę ojca i pomagam rodzeństwu, studiuję ale nie mam już siły, czuje się przytłoczony wszstkim, jemy fatalnie, codziennie jest strach o dzień jutrzejny, ja tak dłużej nie mogę. nie mam znaojmych ani przyjaciłół, ociec wszystkie pieniądze wział dla siebie i przemarnował na d****** samochody i alkohol w nocnych klubach a teraz mówi że to my jestesmy temu winni i że nas nie kocha, że zmarnowaliśmy mu życie i że nas zniszczy. Najdalej to w życiu byłem a w mieście obok w pracy. On w tym czasie odbył kilkadziesiąt zagranicznych wyjazdów nie wiadomo po co, nie ma żadnej pracy. Moją całą rozrywką jest obejrzenie wieczorem telewizji, miałem dwa związki to nie mogłem się skupić na nich. cały czas chodziły za mną kłótnie z domu wyzwiska. Teraz przeglądałem fejsa i tam pokazało mi się zdjęcie byłej dla której byłem w stanie zrobić wszystko a która mnie zdradziła. Nie ma absolutnie nic. CO razrobię daje mamie na utrzymanie. Chciałem studiować zupełnie inny kierunek ale teraz już za późno. Moja ex jest taka piękna, ja nie umiem poderwać innej bo przez sytuację w domu nigdzie nie wychodzę i na dodatek strasznie się zapuściłem, nie stać mnie na ubrania a ni fryzjera, na nic, jestem trupem, wyglądam jak po nowotowrze.Ona jak mnie rzuciła powiedziała że jestem zerem, paskudnym brzydkim facetem, że mnie nie kocha i wtedy poczułem się jakbym słyszał tekst od ojca. Ja to muszę skończyć, chce umrzeć. Mam beznadziejne życie i nie chcę bć taki jak on. W moim życiu nie ma żadnej radości. To jest straszne. Próbowałem z tym walczyć, postawić się zeby osiągnąć cel ale to jest głupota, zwykły fraze