Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

jestem niedoswiadczony szukam dziewczyny

Polecane posty

Gość gość

Mam 26 lat niestety do tej pory przez niesmialosc i problemy z kontaktami damsko meskimi jestem 'prawiczniem' jestem po studiach, mozna ze mna porozmawiac na rozne tematy, teraz juz z kontaktami interpersonalnymi znacznie lepiej niz kiedys, niestety kiedy kogos poznaje i przyznaje sie do braku doswiadczenia w wiadomych sprawach potencjane partnerki znikaja, a tez nie chce klamac.... Nie chce tez isc do zadnej agencji, szukam normalnej dziewczyny ktora zrozumie moja sytuacje, i pomoze 'stac sie mezczyzna' czy bedzie z tego zwiazek? Nie wiem... ciezko powiedziec, raczej nie, raczej jest to sytuacja w ktorej prosze o pomoc, nie wiem czy taka relacja mogla by sie w cos rozwinac moze tak moze nie.... tez jest to sytuacja troche krepujaca jesli w tym wieku jest sie w moim polozeniu i nie jest sie tez przez to zbyt pewnym siebie co zdaje sobie sprawe atrakcyjne dla kobiet nie jest... moze tak moze nie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jesteście pokręceni z tym niedoświadczeniem,doświadczeniem,i innymi głupotami,naturalnie człowiek się zakochuje,kocha,i nie robi z tego nie wiem jakiego problemu,ten wasz świat to jakaś karykatura wszystkiego,ja miałam prawika do miłości i był cudowny od początku do teraz ,od lat,wy myślicie że ten seks to niby co to jest,taka filozofia włożyć fiutka ? to się wie naturalnie !! tak jak królik wie ,a każdej kobiety i tak trzeba się uczyć indywidualnie bo każda jest inna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość