Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość bieddula

jestem biedna, nie mam co jesc:(

Polecane posty

Gość bieddula

jestem biedna, nie mam co jesc:( niestety nie mam rodzicow nie mam kogo poprosic o pomoc szukam pracy jestem po studiach i nie moge znalezc nigdzie pracy a jak znajde prace to dostane wyplate po miesiacu normalnie nic juz 2 dni nie jadla jest mi strasznie slabo:( jak nie znajde pracy to wywala mnie z mieszkania:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bieddula
poradźcie mi czy byliscie w takiej sytuacji ? jesli tak to jak sobie z nia poradziliscie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bieddula
chyba zaczne sprzedawać to co mam w domu tylko kto to kupi..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość głos sprawiedliwosci
wspolczuje ze dochodzi do takich rzeczy, sprobuj skorzystac z opieki spolecznej, poszukaj pracy za male pieniadze co prawda ale zawsze, nie wstydz sie zwracac do urzedow o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość abcdefghijklmnii
Hmm wiem, że to ciężka sytuacja ale zawsze możesz pójść do Caritasu, na pewno jest w Twoim mieścia, tam dają jedzenie za darmo. Trzymaj się, z czasem na pewno wszystko się ułoży 🌼

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ludzie są perfidni w niektórych wypowiedziach. Współczuję ci , bo wiem, co to głód. Idź nie wstydź się do MOPS lub PCK. To wina rządu ,że my młodzi nie mamy pracy. Ja od 4 lat szukam i nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bieddula
;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bieddula
tak mi wstyd isc do mopsu czy caritasu:( boże ja całe życie mam pod gore :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach