Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

paczek61

Zarejestrowani
  • Zawartość

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. ZUZANNA przykro że tak do tego podchodzisz, ale ja się pytałam tylko o wasze zdanie na ten temat bo dla niektórych to może być ogromną dawka motywacji. Jestem zdania że waga to tylko liczby a powinniśmy kierować się tym jak się czujemy w swoim ciele czy komfortowo i pewnie. Ale nikogo nie trzymam na siłę. Powodzenia
  2. Ani to ani to, w planach mam zrzucić niecałe 17kg, a wy? Co myślicie o pomyśle by wypisać ile mamy do zrzucenia, jaki cel (co tygoniowe cele i te większe) i jaka wagę mamy co tydzień. Dzień możemy dopasować np. poniedziałek
  3. Hejka dziewczyny, cieszę się że jesteście. Dziś na czczo się ważyłam, a potem 30 min na rowerku. Tak wgl to przyszedł mi pomysł do głowy aby do treningów dołączyć Challenge Kołakowskiej( akurat dziś jest 1 dzień) Tak po za tym jakie macie plany? Utrata tkanki tłuszczowej, zbudowanie masy czy mięśni? Chciałyście podawać tutaj wagę ?
  4. Hejka dziewczyny, cieszę się że jesteście. Dziś na czczo się ważyłam, a potem 30 min na rowerku. Tak wgl to przyszedł mi pomysł do głowy aby do treningów dołączyć Challenge Kołakowskiej( akurat dziś jest 1 dzień), Tu macie link Tak po za tym jakie macie plany? Utrata tkanki tłuszczowej, zbudowanie masy czy mięśni? Chciałyście podawać tutaj wagę ?
  5. Hejka, utworzyłam ten temat by mieć stałą motywację. Sport i zdrowy tryb życia nie jest mi obcy ale ostatnio po prostu odpuściłam czego dowodem może być moje ciało. Jest parę kilo, kilkanaście do zagubienia i popracowania nad kondycją. 6 kietnia bedzie datą mego oficjalnego nie poddania się. Zważe się kolejnego dnia. Zapraazam wszystkich na Challenge ze mną Będę podsyłać filmiki z yt do wykonania czy bd podpowidać sb tajniki zdrowego odżywiania. Wszysyko na luzie ale trzeba spiąć tyłek 
  6. Hejka, utworzyłam ten temat by mieć stałą motywację. Sport i zdrowy tryb życia nie jest mi obcy ale ostatnio po prostu odpuściłam czego dowodem może być moje ciało. Jest parę kilo, kilkanaście do zagubienia i popracowania nad kondycją. 6 kietnia bedzie datą mego oficjalnego nie poddania się. Zważe się kolejnego dnia. Zapraazam wszystkich na Challenge ze mną Będę podsyłać filmiki z yt do wykonania czy bd podpowidać sb tajniki zdrowego odżywiania. Wszysyko na luzie ale trzeba spiąć tyłek
  7. paczek61

    nowa ja w 2020 - pamiętnik odchudzania

    U mnie juz ferie były
  8. paczek61

    nowa ja w 2020 - pamiętnik odchudzania

    Jesteśmy dzisiaj mimo braku czasu udało mi się 4 godziny na stoku zaliczyć i powiem wam że bardzo fajna aktywność. Zresztą widać bo wczoraj byłam na 3h
  9. paczek61

    nowa ja w 2020 - pamiętnik odchudzania

    Hejka, dawno mnie nie było ale spokojnie nadal dążę tylko nie mam czasu i mam dużo pracy... Chciałam spytać się was bo jutro mam urwanie głowy i jak na 2 śniadanie zawsze wiem co mogłabym sb wziąść tak na obiad poza domem nie mam pomysłu. Coś odrzywczego ale jednocześnie tak abym mogła to zabrać ze sb aby zjeść dopiero po południu. Gratuluję wszystkim wynikom obu tak dalej
  10. paczek61

    nowa ja w 2020 - pamiętnik odchudzania

    Hej dziewczyny, pewnie mi w tym tygodniu nic nie zejdzie. Sport w sumie spoko ale miałam spory luz z dietką ze 3 dni. Muszę się uzbroić w cierpliwość. Mój plan to w tą niedzielę mieć choćby tą samą wagę co trzy dni temu, a w przyszłym żeby zeszło te 0.4 ( tydzień przed okresem więc się zobaczy). Mam nadzieję że się uda. Fajnie by było zaczynać luty już z zadowoleniem
  11. paczek61

    nowa ja w 2020 - pamiętnik odchudzania

    Mój cel: 15.2 kg D 14, tydzień 2: -1,4 Pozostało: 11.4 kg Ok. -7 cm w talii, - 2 pośladki, -3 uda
  12. paczek61

    nowa ja w 2020 - pamiętnik odchudzania

    Jeśli nie dasz rady w parku teompolin że względu na zdrowie to zawsze możesz wybrać basen, świetna opcja i dla stawów A jednocześnie każdy mięsień działa
  13. paczek61

    nowa ja w 2020 - pamiętnik odchudzania

    Bampek napewno masz trudniej odemnie bo masz dzieci a nawet 4 ale nie martw się że zjadłaś pizze czy lody bo tak nigdy się nie uda. Nawet polecam raz na jakiś czas np. miesiąc jeść taki oszukany posiłek, nie jesteśmy kulturystami którzy muszą wszystko dokładnie liczyć bo na swojej figurze żyją i zarabiają. Ale staraj się szukać pozytywów skoro masz dzieci to skoro chcą lody to zaproponuj im abyście poszli do sklepu na piechotę albo skoro mają ferie i wolny czas wybierzcie się na łyżwy albo park trampolin, dla nich to świetna zabawa z tb a dla cb spalone kalorie i w dodatku nie zmuszając się
  14. paczek61

    nowa ja w 2020 - pamiętnik odchudzania

    Nie, a w dodatku dobrze nawadniają. Sama czasem pije pokrzywę np. ale wiadomo nadmiar herbat ziołowych też nie jest dobry Moim zdaniem nie trzeba się tego tak trzymać ile na swoją masę potrzebujemy wypić wody, bo taki minimum to 2 litry, ale dobrze jest pić więcej jeśli uprawiamy tego dnia sport albo w lecie ( pocimy się więc automatycznie odwadniamy). Jeśli chodzi o ten filmik ( wiadomo ile ludzi tyle opini) wydaje mi się że ktoś brał pod uwagę bardziej zawodowych sportowców bo przy ich treningach 3 litry to nic
×