Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

ania H99

Zarejestrowani
  • Zawartość

    1390
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

ania H99 wygrał w ostatnim dniu 12 Styczeń

ania H99 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

533 Excellent

1 obserwujący

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. ania H99

    Żulia

    to jest zabawny komentarz: koenigsegg hej julka jak nauczyć sie szybko jezyka francuskiego polecasz jakas metode
  2. ania H99

    Żulia

    Weronika Ok Nie jedz tyle białka .. na te pajace nie jest wcale potrzebne ODPOWIEDZ Julia Kobus pajace ... ? ODPOWIEDZ Weronika Ok @Julia Kobus tak i inne ćwiczenia które robisz. Białko pije sie jak sie ćwiczy siłowo a nie 2kg ciężarki i kilka podskoków, trochę sobie to pomyliłaś.. poczytaj a nie rób głupot ODPOWIEDZ Be_ happy @Weronika Ok ale teraz taka moda. ODPOWIEDZ Weronika Ok @Be_ happy dokładnie.. ale pokazuje coś takiego i jeszcze ktoś pomyśli ze tak powinno się robić dużo młodych ludzi to oglada.
  3. ania H99

    Żulia

    bardziej pewnie chodzi o te słodkie jogurciki co niby ona myśli że daje dziecku coś zdrwoego a to się niczym nie różni od ciastek.. i w ogóle synowi ciastka kupiła.. a potem znowu będzie płacz bo zęby zniszczone, zwłaszcza że jest na coś tam niby chory?
  4. ania H99

    Żulia

    ale jej kanał wg niej nie jest dla dzieci ;p
  5. ania H99

    Żulia

    bo to jej pierwsze słowo po hiszpańsku :D ona mówiła że to uczy się hiszpańskiego - NADA - NIC
  6. ania H99

    Żulia

    a ona jak mówi że będzie miała inicjały J M. to my tu już wszystkie wiemy jak ma na nazwisko lolo. słabe te fanki są :D nawet psycho fanki nie wiedzą :D
  7. ania H99

    Żulia

    nic nie wiadomo na temat wykształcenia lolo, ale z drugiej strony jakby miał studia to może na prawdę pracował by w biurze
  8. ania H99

    Żulia

    miały być inne pytania a nie "jak dałaś sobie radę jako młoda mama" "skąd brać pieniądze" ha ha - idź do pracy, social albo YT jak julka? ale pewnie nie powiedziała znajdź bogatego faceta naiwnego
  9. ania H99

    Żulia

    ooo jak wrócę z pracy to obejrzę z głosem
  10. ania H99

    Żulia

    w ogóle jak ona wyglada na tym zdjęciu paszcza jak u szkapy krzywy nos i ten uśmiech jakby lolo robił to zdjęcie
  11. ania H99

    Żulia

    anamokura9 @kinga.r_ jakie anonimowe konto? mam normalne własne konto, a to że nie mam tam 10tys zdjęć to dlatego że pracuje i nie mam na to czasu. a łatwo powiedzieć "idź nie oglądaj" ale tak właśnie zapominasz że to nie ja jestem dla Niej ale ona dla mnie, to właśnie ja podbijam jej oglądalność ja jestem widz który chce nowe filmy, i takich jak ja jest wielu... a z podejściem "idź nie oglądaj" to straci fanów i co ? mniej kasy.. inni YTuberzy mają regularnie np co wtorek albo co sobotę film i ja wiem że będzie na 100% a nie w kratkę takie coś...
  12. ania H99

    Żulia

    anamokura9 nie lubisz polskiej publiczności? a tylko taką masz.. szanuj bardziej ludzi.. a nie zakładasz nowe konta, a nawet nie masz porządnie czasu na YT.. który jest Twoją pracą, robisz tak wszystko po trochu i nic nie kończysz.. chciałabyś być gwiazdą? ale z nieba nie skapnie, trzeba ciężką pracą, regularnością. Jeszcze są jakieś fanki, ja też.. ale co raz mniej chce mi się Ciebie oglądać, bo ile można czekać. Ty jesteś dla mnie, a nie odwrotnie. 1 godz.Odpowiedz kinga.r_ @anamokura9 coo?! mówisz o szacunku do drugiego człowieka a w twojej wypowiedzi aż kipi od jadu. co tobie do czyichkolwiek kont na instagramie i czyjejkolwiek pracy?!XD nie podoba ci się to co ktoś robi - idź i nie wracaj nikt na siłę cię nie trzyma. NAPRAWDĘ! jednakże wydaje mi się ze to ty jesteś dla Julki a nie Julka dla ciebie XD to właśnie m.in. dzięki przez twoje oglądanie filmów youtuberzy(w tym Julia) zarabiają łatwo jest pod przykrywką "anonimowego" konta oceniać i wyzywać innych na podstawie tego co upubliczniają(samemu nie pokazując ani jednego swojego zdjęcia) wyczuwam troszkę nudne życie i szczyptę zawiści 32 minOdpowiedz martizuka @anamokura9 Julka ma też znajomych rodzinę z Francji którzy nie umieją Polskiego może chce też tworzyć dla nich i osób mieszkających we Francji konto że jest Polką to nie oznacza ze musi tworzyć konto tylko w języku Polskim zlitujcie się ludzie Ukryj odpowiedzi
  13. ania H99

    Żulia

    taki żarcik jak wpisze sie jej nick w google to : film sex hot barad lobi2 s76ex video watch and ... - por&njk ... altimate surender ebony thot small big anal doctor porny stw bokep 16yal qz ma fille baise avec - la voisine julia - ann mom son sex not dad home tube po&rn free ... mnie to przeraża ha ha
  14. ania H99

    Żulia

    julka to nawet książek dla 5latków nie czyta ;p a ciekawe co Lolo przeczytał w swoim zyciu prócz instrukcji obsługi
  15. ania H99

    Żulia

    to i tak że czytać umie
×