Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Nadian

Zarejestrowani
  • Zawartość

    508
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

178 Excellent

Ostatnio na profilu byli

1395 wyświetleń profilu
  1. Co ci poradzę, że ma twój kolega ma zazdrosną żonę, która zamiast poznać jego koleżankę z pracy to od razu mu skacze mu gardła xd Ja się spotykam z kumplami nawet z lat szkolnych i żadna z ich dziewczyn ma nic przeciwko, ale może przez to że je znam
  2. Dla mnie kolega jest tylko kolegą, czym innym jest facet, z którym się spotykam i być może zostanie moim partnerem. Faceci, którzy kumplują się z dziewczyną aby ją rozkochać niestety zdają się na łud szczęście, a wiadomo nie każdemu dopisze szczęście. Nie każda dziewczyna domyśli się jakie facet ma intencje względem niej. Facet musi wyjść z inicjatywą, zamiast robić z siebie ofiarę.
  3. No to masz bardzo zdesperowanych masz znajomych, że na płeć przeciwną patrzą tylko przez pryzmat bycia partnerem. Przecież nie do każdego czuje się "chemię" , ale to przecież nie oznacza że nie można wyjść na piwo i pogadać o pierdołach. Tylko wiadomo, jak się trafi jakaś cio*ta, która jest zachwycona faktem, że kobieta w ogóle zwraca na niego uwagę i chce z nim gada, jednak po czasie dochodzi do wniosku, że chce coś więcej, ale nie potrafi niczego zainicjować, więc lata po forach i płacze, że kobiety złe, bo chcą się tylko kolegowac, a tak na prawdę to sam jest sobie winien tego faktu. W miarę rozwoju znajomości powinien w końcu porozmawiać z dziewczyną jakie mają względem siebie plany. Wtedy wychodzi czy warto kontynuować tą znajomość czy szukać kolejnej
  4. Ale pitolenie Znajomości przecież nie zaczynają się i nie kończą tylko na tych z którymi jesteś w związku, a jeśli facet nie potrafi poderwać dziewczyny, która mu się podoba tylko udaje jej kumpla, to jest ci*pa, a nie facet i niech żale ma tylko i wyłącznie do siebie.
  5. Na początek raczej z się zakumpluj, bo może Ci się podobać, ale charakter może mieć chu*owy, zamiast tylko zdychać, lepiej sprawdzić czy warto wzdychać do niego xd
  6. Można jeść korzeń rzodkiewki, w którego miąższu są czarne plamki?
  7. Nadian

    Adrianna G make up artis

    Miała bargaty nos, a nie wąski
  8. Nadian

    Zmalowana

    W porównaniu do pierwszej zmalopaletki i tak przynajmniej część cieni w tej paletce jest użytkowa Jak dla mnie to ta paletka za późno wychodzi, neony mają branie na początku wakacji, a teraz raczej mniej osób ją kupi niż jakby wyszła wcześniej.
  9. Nadian

    Fokusowana

    Parę razy się spotkałam, że na makijaż babeczka chciała zaliczkę, bo jestem nową klientką. Myślę, że to wprowadzają stylistki jeśli mają w okolicy irytujące laski, które ciągle się zapisują, a nie przychodzą na wizyty i nawet się nie poraczą poinformować wcześniej, że się nie pojawią.
  10. Nadian

    wypuśćmy 10 palet pod rząd

    O kierwa w końcu ktoś głośno powiedział, że nie potrafi się malować
  11. Nadian

    wypuśćmy 10 palet pod rząd

    Już widzę makeup creepy pink tą paletą
  12. Nadian

    Były bierze ślub

    Nie pierwsza i nie ostatnia laska, która jest masochistką dla siebie samej. Zależy od portalu, na FB widzisz komentarze nieznajomych pod postami znajomych
  13. Nadian

    Pies zniszczył związek

    Tak bardzo w punkt, przez takie historie właśnie można "przetestować" partnera czy będzie w przyszłości oparciem w trudnych sytuacjach
  14. Nadian

    Były bierze ślub

    Można przez wypadek wejść i zobaczyć, więc lepiej zablokować i nie dawać powodu aby wspomnienia wrócily
  15. Nadian

    Były bierze ślub

    Usuń, zablokuj ją i jego na wszystkich portalach, najlepiej też usuń też ze znajomych na portalach waszych wspólnych znajomych (jeśli oczywiście nie utrzymujecie kontaktu). Bo po co się tym katować z własnej woli? Odetnij się od tego, zacznij żyć swoim życiem, wcześniej czy później znajdziesz kogoś kto cię pokocha, a szkoda marnować czasu i życia na wieczne rozpamiętywanie starych miłości.
×