Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

HajleSyllasje

Zarejestrowani
  • Zawartość

    235
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez HajleSyllasje

  1. Roochacze to faktycznie sól tej ziemi
  2. Stały związek jest dla facetów ok. Ale bez zabawy w ślub, dzieci i tyranie na domek pod miastem.
  3. Zawsze mi się wydawało że to jednak rozwodnicy mają bardziej przekichane. Kobiety dosyć często mówią że nie chcą facetów "po przejściach" Boją się że była żona/dziewczyna/dzieci będą wchodzić z butami w nowy związek. A może facet ma jakąś istotną wadę, przez którą kobieta go zostawiła? Wieczny kawaler no cóż. Może zwyczajnie miał do tej pory ciekawsze zajęcia niż szukanie partnerki? Znam kilku kawalerów którzy nigdy nikogo nie mieli, mimo że niczego im nie brakuje i mają powodzenie.
  4. Babka tak. Facet, nawet względnie przystojny, prawie nigdy.
  5. Takie najładniejsze laski na fotka.pl z pewnością. Faceci idioci zamiast iść do burdelu, to wolą zaśmiecać swoim jestestwem takie właśnie miejsca. Potem poważny facet szukający związku też musi wysyłać masowo wiadomości by przebić się przez tych kretymów, po czym jeszcze trafić akurat na taką kobietę, która nie ma jeszcze zbyt nadmuchanego przez tych roochaczy EGO.
  6. HajleSyllasje

    Zostawia mnie dla 17 lat mlodszego

    Widocznie lubi chudych szczurów z przedwczesnym wytryskiem i pustym portfelem
  7. Gdyby faceci się tak nie polizywali kobietom, to te zaczynałby doceniać facetów na swoim poziomie. A jak nawet przystojniacy podbijają do paszteciar czy milfów, to im ego wybija jak szambo w czerwcu.
  8. Kobiety na zachodzie falę feminizmu mają już za sobą. Doszło do nich że nie są pępkiem świata.
  9. HajleSyllasje

    Lecę na bogatych gości - kasa = porządny gość

    Serio, w aż takich dzbanów kierujesz swój trolling?
  10. HajleSyllasje

    Czy brak szans u kobiet = bycie incelem?

    Mylisz pojecia. Kobiet nienawidzi mizogin. Incel to z kolei to ktoś, kto nie spodobał się fizycznie ani charakterologicznie na tyle, by chciała z nim uprawiać seks. Mizoginem może stać się każdy mężczyzna. Nawet przystojny i bogaty. Wystarczy że pozna trochę naturę kobiet.
  11. Fakt, nam normalnym zaspamiają tylko rynek matrymonialny.
  12. HajleSyllasje

    Młody 28l przystojny wysoki pozna kobietę 35-50

    No proszę, jednak jest szansa dla zdesperowanych kobiet po30 pragnących założenia rodziny.
  13. No chyba nie po to jest się kawalerem bez alimentów i byłej żony na koncie, żeby brać teraz pierwszego lepszego paszteta Po za tym, jest wiele innych czynników które powinny decydować o tym, na jaką mniej więcej kobietę można sobie pozwolić i prawictwo nie jest czymś co miałoby z automatu skazywać faceta na brzydkie i nieciekawe kobiety.
  14. Zastanawiam sie, jak ludzie na tyle nieśmiali, że nie potrafia nawet zagadać do kobiety mieliby załatwić sprawę w urzędzie by dostać taką pomoc? Swoja drogą, jak tacy ludzie wogóle znajdują prace? Czy robia prawo jazdy? Znam masę takich. Może i to jest nieśmiałośc, ale chyba przed podbijaniem do modelek? Bo na innych nie bierze sie nawet pod uwagę.
  15. HajleSyllasje

    Koniec mojego uczuciowego życia

    Właśnie trudniej, bo w miastach mieszka więcej kobiet. Na wsiach jest masa kawalerów gotowych do żeniaczki.
  16. HajleSyllasje

    Koniec mojego uczuciowego życia

    Nie tylko twarz zdradza wiek, również ubiór, fryzura czy zachowanie. Po za tym zawsze obracamy się wśród ludzi nieco zbliżonych do nas wiekowo, a w twoim wieku większość facetów jest pozajmowana. Jakbyś przywdziana w shorty wbiła do jakiegoś klubu studenckiego gdzie udawałabyś głupiutką młódkę to byś znowu miała powodzenie...u studenciaków bez grosza przy duszy. Tj konstrukt społeczny proszę ja ciebie
  17. Bratnią duszę pewnie tak, ale faceta do związku trudniej. To na wsiach i w małych miasteczkach jest zatrzęsienie starych kawalerów szukających żon. W dużych ośrodkach jest większa konkurencja że strony innych kobiet a i faceci bardziej lubią przedłużać młodość.
  18. W okolicach 25-30 lvl jakieś 70%-80% kobiet jest zajęta. Tylko ciekawe z kim? Haremów nie mamy więc chyba z tymi 70-80 procentami najatrakcyjniejszych wizualnie i intelektualnie mezczyzn. Widocznie jesteście w tych 30-20 procentach najwiekszych ...olin. Wiec może zamiast pierdzielić ze kobiety wybrzydzaja lepiej weżcie sie za siebie.
  19. Wśród zajętych znam totalne przegrywki jak i chodzące diamenty. Tyle że wśród wolnych, (do których abstra...ę bo to o nich temat) takich chodzących diamentów do których bym "bał się podejść" obecnie już nie rejestruję.
  20. Nwm, tez jestem dupkiem, a jeszcze nie było mi dane rzucic żadnej kobiety
  21. Wśród wolnych kobiet które znam, nie znam żadnej ładnej i za razem wykształconej czy choćby inteligentnej. Nie które ładne, ale niespecjalnie rozgarnięte, wyksztalcone zresztą tez nie. Jak rozgarnięte to znowu niezbyt ładne albo psychiczne.
  22. HajleSyllasje

    Czy ja naprawdę jestem aż tak brzydki?

    W tym wypadku nawet brodę, tyle że pewnie jakby mógł, to by już dawno to zrobił. Sporo facetów gdyby nie zapuściła brody, wyglądałaby podobnie. Tym o bardziej zmaskulinizowanych , Chadowskich rysach, wystarczy co najwyżej krótki zarost. W obecnych czasach, gdy prawie każdy facet "dopiększa" się zarostem, takie kombo jak miękkie rysy i niemożność zapuszczenia brody skazuje faceta na matrymonialny niebyt. Przynajmniej na wszelkiej maści portalach randkowych.
  23. A co to za skarb jak też nic nie potrafi w łóżku? Gdybym się dowiedział że laska koło 30 jest dziewicą to sam bym potrzył na taką z podejżeniem. Nawet znam jedną. Mocno nierozgarnięta dziewczyna.
  24. HajleSyllasje

    Z 10 lat młodszym

    A co to za "sukces" 10 lat młodszy? Raczej siara, bo widocznie żaden rówieśnik ani starczy jej nie chciał więsz szuka ratunku u młodszych którzy wszystko wezmą. .
×