Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Missslacker

Zarejestrowani
  • Zawartość

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

18 Good

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Missslacker

    nie zmienicie nas

    Ja tez uk siostro, czirs
  2. Missslacker

    nie zmienicie nas

    Gienka otwórz oczy, przecież tam luśka dyktuje warunki od X lat xD, lubią - bo zawsze spływały dary losu ( za friko) od księżnej paplotki xD
  3. Missslacker

    nie zmienicie nas

    Albo kac minął ;), bo zazwyczaj wątki lecą w soboty xD
  4. Missslacker

    Kobieta żołądek pożera wątki jak panczettę

    Ona już nie ma studio i nie robi paznokci? ?
  5. Missslacker

    Polskie Karingtony

    Na brokacie ( chyba) można znaleźć jego bardzo fajne zdjęcie, na luzie - na rolkach. Z duża grupa innych ludzi- rolkowiczow : ))
  6. Missslacker

    Polskie Karingtony

    Kurde bele siostro, no chyba Michał. Dzięki, bo nie mogłam sobie rozjaśnić w głowie. To był rok 2016/2017 i byłam pewna, ze to był typek- kolega z uczelni
  7. Missslacker

    Polskie Karingtony

    Siostry możecie mi objaśnić co się stało z tymi dwoma kotami od parabara? Trochę nie w temacie jestem.
  8. Dziękuje siostro, a teraz? Bo już wątek poleciał w mgnieniu oka xD
  9. Dziewczyny a co Dre napisał? Bo nie znalazłam go na fb.
×